Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3369383
Ik vind hem echt zo leuk! Zijn oogjes hebben trouwens nog zo'n schattige menselijke vorm :smitten:
Hij heeft je schoenen al gevonden zie ik :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3369389
-Annemarie- schreef: Nobel is een reu? Zit er ergens ( ;) ) nog een nestje in de planning? Of heb ik het helemaal mis?
Nobel is een reu, dat heb je goed. Maar nee, er is geen enkele intentie bij mij en niemand in mijn omgeving om er ooit een nestje mee te fokken. De enige die dat wellicht ooit zou mogen van mij, is de fokker zelf. Maar de man (Nobel, niet de fokker :D ) moet eerst maar eens opgroeien. ;)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3369394
Overigens was ik vergeten hoeveel ik van mn rubber bezem houd. :D
We hebben onze liefde nieuw leven ingeblazen. Misschien moeten we er een eigen nieuw topic aan wijden? ;D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3369395
Lizzy schreef:Ik vind hem echt zo leuk! Zijn oogjes hebben trouwens nog zo'n schattige menselijke vorm :smitten:
Hij heeft je schoenen al gevonden zie ik :biggrin2:
Hahaha, ja - dit zijn de 15-euri-rubber-instappers. Daar ben ik iets meer nonchalant mee dan met de rest. ;D

En je bedoelt dat ie zo scheel is als een dakduivel? Klopt. ::)

Iemand anders zei al dat ie van die echte lipjes heeft. Hahahaha, ik zal vandaag eens dubbel checken of het wel echt een hond is.
Door M@rina
#3369421
Owww wat een poeppie... en die heerlijke eeeh intelligente blik van de setters is er ook al helemaal.

Heel veel plezier, geluk en gezond met/voor Nobel! (Leuke naam trouwens, geen drank dit keer?)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3369424
M@rina schreef:Owww wat een poeppie... en die heerlijke eeeh intelligente blik van de setters is er ook al helemaal.

Heel veel plezier, geluk en gezond met/voor Nobel! (Leuke naam trouwens, geen drank dit keer?)
Nobel is Amelander likeur dus gewoon drank ;D

Heerlijke foto's :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3369425
dinky89 schreef:Nobel is Amelander likeur dus gewoon drank ;D

Heerlijke foto's :biggrin2:
Goed van jou! Ik dacht deze keer een beetje anoniem te alcohollen ;D
A86EA9C4-28BA-410C-BA5C-9CD3B813FE1D.jpeg
A86EA9C4-28BA-410C-BA5C-9CD3B813FE1D.jpeg (24.74 KiB) 1950 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3369426
-Saskia- schreef:Goed van jou! Ik dacht deze keer een beetje anoniem te alcohollen ;D

A86EA9C4-28BA-410C-BA5C-9CD3B813FE1D.jpeg
;D ;D ;D
Tja, als noorderling die wel houd van een kruidenlikeurtje is dat een welbekend drankje :cool:
Ook een essentieel onderdeel van Amelander koffie :cool:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3369531
Ik had niet getwijfeld over de naam... of het een drankje zou zijn of niet.

Ik zou zeggen: Proost! Veel plezier met Nobel!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3369537
Ronald schreef:Ik had niet getwijfeld over de naam... of het een drankje zou zijn of niet.

Ik zou zeggen: Proost! Veel plezier met Nobel!
Alcohol Bloed kruipt waar het niet gaan kan. ;)

Dank allemaal, namens Nobeltje. Cheers! :beerchug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door