Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3369243
eelke schreef:Anddd iiiiiiiiihhiiiiiaaaiiiiii will always looohoooveee Jooeeeeeppphooeeepp
Joep can win, if Joep wants
If Joep wants it Joep will win
;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3369251
Eef+doggies schreef:
Dit zijn ze :D Glitters zijn niet zo goed te zien op de foto.
Die zien er leuk uit zeg!!
Kaela schreef:Ik heb vannacht geslapen. Gewoon van in bed gaan liggen en in slaap vallen en dan de volgende ochtend iets voor de wekker wakker worden.
Heerlijk zeg, hopelijk gaat dat komende nachten ook zo.
Door Siberienne
#3369261
Kim_S schreef:Coole schoenen!! :D
En Spot: geniet van je kip jongen!

Voor alle anderen ook fijn om te delen in jullie joepie-gevoel :)

Hier een groot geluksmoment deze week, met het verkopen van ons huis dat al meer dan 10 jaar te koop stond :D

En een iets kleiner, maar ook heel fijn, geluksmoment: Atz past de Halti Harness die Siberienne zo lief heeft opgestuurd ( :-*), en hij liep er zo mee weg, zonder me omver te willen sleuren! Hij heeft er geen hinder van met lopen, het schuurt nergens, en toch kan hij niet meer zo makkelijk “sleuren” aan me. Fijn :)

Oh da’s fijn om te horen!! :thumbup:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3369263
Ik ga hem neerzetten; mijn geluksmoment; vanaf morgen is mijn zo niet leuke collega met wie ik eigenlijk alle dagen moest samenwerken, die er voor zorgde dat mijn werkplezier zoveel minder was, die ervoor zorgde dat de tijd met haar echt heel vermoeiend was vanwege haar zo niet leuke, niet-gastvrije houding, die collega is vanaf morgen uit dienst!!!
De afgelopen 2 weken heb ik dus met de collega’s gewerkt waar ik alleen mee werkte als ze vrij was en dat is zo veel fijner. Mensen die zelf initiatief nemen, die net zo blij als ik mensen verwelkomen en de telefoon opnemen en zelf bedenken welke werkzaamheden nog gedaan moeten worden waardoor alles veel prettiger gaat en het ook nog eens lijkt of het veel rustiger is!

Vervanging komt er ook niet, ik ga 1 ochtend in de week meer werken en mijn collega’s wilden ook graag meer werken dus dat was heel snel opgelost!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3369295
Kim_S schreef:Wat goed Constance!!

Wordt tijd dat ik weer eens langskom dan :biggrin2:
Maar niet op een donderdag dan he Afbeelding dat is nog steeds mijn vrije dag...

Ik werkte altijd samen met 1 iemand en als die dan het werk minder leuk vind drukt toch best een grote stempel op je eigen plezier in het werk.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3369317
eelke schreef:GMTA :cool: (dacht je dit ook?)


Verder wel stom natuurlijk, want als ie dood is dan wordt het instant bleren als iemand blij Joepie roept. Maar ja, dat had ik 10 jaar geleden moeten bedenken :P (net als alle Joep-liedjes ::) )
Zakt uiteindelijk ook wel weer hoor..... Duurt alleen best lang. Maar goed, je Joept de hele dag door als je niet oplet. :D

Ik zing altijd: Aja joepie joepie jeeeeeeeee, zing ik a ja joepie joepie jeeeeeeeee, zing ik a ja joepie, a ja joepie, a ja joepie joepie jeeeeeeeee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door