Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3369029
Een halve dag vrij genomen omdat ik oppasproblemen had vandaag. Vanmiddag dus lekker met mijn meisje in het zonnetje gaan wandelen. Nu ligt ze heerlijk te slapen op de bank. Vanavond detectieles. Ik hoop dat ze braaf gaat zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3369077
Vanavond vanuit het niets werd ik door mijn sportjuf gewezen op de spieropbouw die zich heeft ontwikkeld en dat mijn taille smaller is geworden het afgelopen jaar. Ze liet de spieren bij mijn schouders zien door een foto en ik schrok er gewoon zelf van op een positieve manier. Wel heel fijn om weer eens op positieve wijze op mijn lijf te worden gewezen want daarvoor was het de afgelopen 1,5 jaar 'je bent zeker ook dikker geworden' waardoor je zelf ook alleen nog maar het dikker worden ziet. Was voor mij daardoor fijne eye opener dat het sporten zijn vruchten afwerpt :cool:
Door Eef+Stippels
#3369126
Om mezelf op te vrolijken heb ik gisteravond vet hippe glittersneakers besteld :cool: En ze werden vandaag al (gratis) bezorgd. Ook zat er vette korting op :D

En de meiden genieten van de zon :)
Samen slapen in de zon en samen de zandbak die onze tuin is doorploegen op zoek naar lekkere worteltjes :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3369151
Ik heb vannacht geslapen. Gewoon van in bed gaan liggen en in slaap vallen en dan de volgende ochtend iets voor de wekker wakker worden.
Door Siberienne
#3369205
Flitsend Eef!


Geluksmomentje van Spot, hij verdraagt nu ook kip zonder problemen. En heeeeel voorzichtig krijgt hij nu ook af en toe wat rauws. Hij doet het keurig, zijn kippenpoot wegknagen ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3369215
Kaela schreef:Ik heb vannacht geslapen. Gewoon van in bed gaan liggen en in slaap vallen en dan de volgende ochtend iets voor de wekker wakker worden.
Wauw! :D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3369216
Coole schoenen!! :D
En Spot: geniet van je kip jongen!

Voor alle anderen ook fijn om te delen in jullie joepie-gevoel :)

Hier een groot geluksmoment deze week, met het verkopen van ons huis dat al meer dan 10 jaar te koop stond :D

En een iets kleiner, maar ook heel fijn, geluksmoment: Atz past de Halti Harness die Siberienne zo lief heeft opgestuurd ( :-*), en hij liep er zo mee weg, zonder me omver te willen sleuren! Hij heeft er geen hinder van met lopen, het schuurt nergens, en toch kan hij niet meer zo makkelijk “sleuren” aan me. Fijn :)
Door eelke
#3369234
Toffe sneakers ja! Jammer dat het nu weer kniekousen-weer wordt :P

Ik heb lekker elke dag een Joepie-gevoel :cool: Met geluksmoment van nu; het is gelukt! Ik heb vakantie!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3369235
eelke schreef:Toffe sneakers ja! Jammer dat het nu weer kniekousen-weer wordt :P

Ik heb lekker elke dag een Joepie-gevoel :cool: Met geluksmoment van nu; het is gelukt! Ik heb vakantie!
Hahaha toen ik het schreef dacht ik al dat je dat ging zeggen van het Joepie-gevoel ;D
Door eelke
#3369237
Kim_S schreef:Hahaha toen ik het schreef dacht ik al dat je dat ging zeggen van het Joepie-gevoel ;D
GMTA :cool: (dacht je dit ook?)


Verder wel stom natuurlijk, want als ie dood is dan wordt het instant bleren als iemand blij Joepie roept. Maar ja, dat had ik 10 jaar geleden moeten bedenken :P (net als alle Joep-liedjes ::) )
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3369238
eelke schreef:GMTA :cool: (dacht je dit ook?)


Verder wel stom natuurlijk, want als ie dood is dan wordt het instant bleren als iemand blij Joepie roept. Maar ja, dat had ik 10 jaar geleden moeten bedenken :P (net als alle Joep-liedjes ::) )
Jaaaaa hoor, GMTA :cool:

:boxing:
(Dacht jij dit ook? :D)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door