Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3369006
Ik heb voor de as van Fjurdy en Chendo geurlampen gebruikt, in de kleuren zoals ze waren. Ze staan hier nog steeds op de kast met een foto van de heren er bij.
Iedere morgen zeg ik ze nog gedag. Er gaat een tijd voorbij dat er niks aan de hand is, en dan plotseling komt er een filmpje op FB voorbij, of ik ben aan stoffen en dan staan de tranen met weer in de ogen.


Mijn Balou is inmiddels 14,5 en gaat nog goed, maar ik begin er steeds meer rekening mee te houden dat het zo meteen in ene afgelopen kan zijn. Ik moet er niet aan denken dat die dag komt.
#3369164
Afbeelding
*laat je pup niet klimmen of op meubels, ivm zijn gewrichten en laat ze ook niet je meubels slopen* Kaio kon het tegelijkertijd hoor ;D Echt een draak van een pup :biggrin2: En uiteindelijk een fantastisch positief ingestelde hond die zijn hele leven zijn ondeugend randje wist te behouden.
Het is vandaag ook alweer 2 jaar geleden dat we Kaio hebben moeten laten gaan. Kan er vaak lachend aan terug denken aan deze etterbak, maar soms is het ook weer erg moeilijk om hem te missen. Het was zo'n opgewekt beest en altijd overal voor in. Gelukkig zorgt de bende hier wel voor afleiding ;D
Moeilijk is wel dat zijn halfbroertje Maci nu ook heel erg hard achteruit gaat, zie helaas ook gelijkenis in de achterhand, dan maar dubbel genieten van dat beertje
#3369167
zurca schreef:Ghighi.... die foto!! Ja het is duidelijk dat pups geen opvoedkundige boeken lezen :biggrin2: ;)
Sterkte vandaag....en sterkte met Maci. Het is moeilijk om je ouder wordende hond achteruit te zien gaan :-*
Of hij had ze wel gelezen en deed opzettelijk alles anders ;D (heel veel standaard opvoedtips en trucs werkten echt niet)

En nou was ik helemaal vergeten om te zeggen dat je vriend echt prachtig werk ervan heeft gemaakt :-*
#3369168
Kaio schreef:Of hij had ze wel gelezen en deed opzettelijk alles anders ;D (heel veel standaard opvoedtips en trucs werkten echt niet)

En nou was ik helemaal vergeten om te zeggen dat je vriend echt prachtig werk ervan heeft gemaakt :-*
Nou Pippa had dan hetzelfde boek als ik gelezen en besloten alles, maar dan ook echt alles anders te doen zoals beschreven... :biggrin2: ;)
Bedankt voor je compliment!
#3369177
Kaio schreef:Afbeelding
*laat je pup niet klimmen of op meubels, ivm zijn gewrichten en laat ze ook niet je meubels slopen* Kaio kon het tegelijkertijd hoor ;D Echt een draak van een pup :biggrin2: En uiteindelijk een fantastisch positief ingestelde hond die zijn hele leven zijn ondeugend randje wist te behouden.
Het is vandaag ook alweer 2 jaar geleden dat we Kaio hebben moeten laten gaan. Kan er vaak lachend aan terug denken aan deze etterbak, maar soms is het ook weer erg moeilijk om hem te missen. Het was zo'n opgewekt beest en altijd overal voor in. Gelukkig zorgt de bende hier wel voor afleiding ;D
Moeilijk is wel dat zijn halfbroertje Maci nu ook heel erg hard achteruit gaat, zie helaas ook gelijkenis in de achterhand, dan maar dubbel genieten van dat beertje
Aaahh wat een heerlijke foto :smitten:

Sterkte vandaag
:bigarmhug:

En genieten van Maci :-*
#3369187
Wat? Zei je links? *slaat rechtsaf*

Lekker toch, van die drakenpuppen. Wat gaat de tijd dan snel hé... en Maci is zo dubbel, met z'n slechte gezondheid denk je al lang dat ie niet heel oud zal worden en dan ineens is ie toch op leeftijd.

Haha, ik moet toch ook weer denken aan de puppencursus, no f#&6cking way dat Gijs dat veldje 2 x rond zou lopen. Nee hoor, bekijk het maar, hier zijn we al geweest, doe het anders maar zelf ::)
#3369198
:biggrin2: Ja het traint ietwat anders, die newfies...

Rally-o met Kaio:
voorgeschiedenis, Kaio springt vanuit stand met de grootste gemak over 1 meter heen, ook die dwarsafzettingen voor je het bos in kan, dat was zijn hobby om overheen te springen, en die veren niet mee he.
Rally-0 dus, hoogte spong 20-30 cm....Hij kijkt zo van serieus? En echt die lag iedere keer om ;D Soms liep ie er overheen om met zijn laatste poot alles om te stoten, soms sprong ie zo belachelijk dat alles om lag, soms liep ie er dwars doorheen, of eh... hij kijkt weer van echt serieus? en pieste ertegen aan ::) (en toen was ie al 6 hoor geen pup , niet officieel meer dan ;D )
#3369284
Happy Birthday lieve Oscar. Facebook gaf me deze cadeau, van toen je nog je mooie zwarte snoet had en je mocht rennen in de tuin bij een vriendin (en er echt 5 seconden nadat ik hem had aangelijnd een haas op 2 meter voor ons langs schoot :o :o :o ).

Vandaag ga ik met diezelfde vriendin naar het strand, ga me mee Stinker, maken we er een mooie dag van!

Afbeelding
#3369324
Zo'n knappe Oscar foto! Sterkte vandaag.

In het kader van liedjes voor je hond, zong ik in mijn hoofd tijdens het wandelen vaak;
Als je van beren leren kan,
Van slimme beren leren kan,
Is dat iets wat je echt proberen moet,
Want hoe je profiteren kan,
Daar weten beren veel meer van,
En beren zijn als leraar beren goed.

Van Jungle Book. Klopt als een Beer! :cool:
#3369345
Kaela schreef:Happy Birthday lieve Oscar. Facebook gaf me deze cadeau, van toen je nog je mooie zwarte snoet had en je mocht rennen in de tuin bij een vriendin (en er echt 5 seconden nadat ik hem had aangelijnd een haas op 2 meter voor ons langs schoot :o :o :o ).

Vandaag ga ik met diezelfde vriendin naar het strand, ga me mee Stinker, maken we er een mooie dag van!

Afbeelding
Wat een prachtige karaktervolle kop had hij toch... Ik hoop dat je een fijne dag op het strand hebt gehad, vol mooie herinneringen aan je Oscar!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door