Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3368813
We hebben nu een houtkachel, heerlijk! Maar.... dat betekend ook dat we hout moeten hebben. Vorige week zijn we in Staphorst geweest voor de haardhoutdagen. Ongeveer 2 kuub mee op de aanhanger durven te nemen. En vandaag zijn ml en ik aan het zagen en kloven geweest. Niks mis mee in het zonnetje, maar oef, pittig werkje hoor.
Nu een beetje knikkebollend op de bank zitten
Door Nynke
#3369157
eelke schreef:Gefeliciteerd! Was het toch niet helemaal wat je zocht, je huidige baan?
Nee, er zijn behoorlijk wat nadelen, afspraken/verzoeken niet meegenomen enz. Ik had bijv. gevraagd om dagen van max 5 of 6 uur, gezien ik een contract van 25 uur heb en ook niet meer wil werken. Dan krijg je dus een dienst van 9 uur. Daar ben ik echt niet blij mee, want het werk kan echt zwaar zijn. ik had gevraagd om ochtenddiensten gezien ik een ochtendmens ben. Rij ik om de week dus 4 avonden, waarvan 2 tot 11 uur of half 12. Dat soort dingen.

Nu krijg ik weer gebroken diensten wat ik veel fijner vind.
#3369536
Hoort dit hier???

Tussen neus en lippen door, vertelt ML dat Luke Perry is overleden.... daar gaat weer iemand van mijn/onze tijd... Beverly Hills 90201 was toch een van mn favoriete series :???: :-* ...l
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3369565
CindyMayella schreef:Hoort dit hier???

Tussen neus en lippen door, vertelt ML dat Luke Perry is overleden.... daar gaat weer iemand van mijn/onze tijd... Beverly Hills 90201 was toch een van mn favoriete series :???: :-* ...l

52 jaar! wat is dat nou voor waardeloze leeftijd om dood te gaan? :'(
#3369589
Erg he! Had het er gister over met een collega die vroeger ook altijd keek, hij had afgelopen weekend een beroerte gehad... daar hadden we het over en gisteravond las ik dat hij was overleden. Ik vond hem ook zo leuk....

Vandaag de usual kickboks les; onze eigen leraar zit in Senegal dus de sportschool had vervanging geregeld. Super kleine sportschool dus het was een uitdaging. Geen andere kickboksleraar vandaag beschikbaar dus een van de PT’s viel in.
Ik ben dood.... we hebben 3 kwartier (en niemand wil weten hoe blij ik was met de 3 kwartier in plaats van ons gebruikelijke uur!) gewoon een soort crossfit gehad.... Nog nooit zo’n rood hoofd gehad en ik voel nu mijn lijf al. Maar het was wel echt heel leuk!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3371498
Zooooo de yogales van vandaag bleek bootcamp!

Onze juf is met skieen gevallen en heeft een gebroken arm. Vandaag kon een andere juf les geven, maar ik had niet opgelet. Ipv de gebruikelijke active met daarna resorative, was het nu eerst active en dan slow. Kwamen bijna alle (pittige!) oefeningen van les een nog een keer voorbij. Ik ga morgen spierpijn hebben!
We mochten wel lekker lang op ons kop hangen, de handstand én de kopstand doen. Heerlijk, ik wil wel vleesmuis worden in mijn volgende leven. lekker de hele tijd opzekop!
Door zurca
#3371930
Bij het opruimen van kleding kwam ik mijn hardloopkleding tegen en ipv die weer ergens ver weg te stoppen heb ik ze aangetrokken en ben eens gaan kijken hoe het met de conditie is ::) :-X
Doel was om 4x 500meter te doen om dan zo totaal 2km te hardlopen. Na de eerste meters had ik al zoiets van "pfhoeeeeee hoe ver nog?!" :biggrin2: Maar ff op de kiezen bijten en door rennen, en door rennen en nog wat langer...Zo zat ik "ineens" al op 2km! Toen op adem gekomen wat oefeningen gedaan en weer gaan rennen...en zo weer 2km erbij gedaan :o
Of ik hier morgen ook nog blij mee ben?! :P
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3371975
zurca schreef:Bij het opruimen van kleding kwam ik mijn hardloopkleding tegen en ipv die weer ergens ver weg te stoppen heb ik ze aangetrokken en ben eens gaan kijken hoe het met de conditie is ::) :-X
Doel was om 4x 500meter te doen om dan zo totaal 2km te hardlopen. Na de eerste meters had ik al zoiets van "pfhoeeeeee hoe ver nog?!" :biggrin2: Maar ff op de kiezen bijten en door rennen, en door rennen en nog wat langer...Zo zat ik "ineens" al op 2km! Toen op adem gekomen wat oefeningen gedaan en weer gaan rennen...en zo weer 2km erbij gedaan :o
Of ik hier morgen ook nog blij mee ben?! :P
Wooooow :o

Als ik ineens out of the blue 4 km ga rennen dan kan ik niet alleen mijn hardloopschoenen, maar ook mijn schenen en knieën los in de kast opbergen ;D . Hoe voel je je vandaag?

Ik heb net Valentijn los op de tafel laten lopen. Vond ie wel grappig volgens mij. Hij laat zich ook aaien. Leuk begin van de dag, zo'n dosis schattigheid!
Door zurca
#3371997
Ik voel de bovenbenen behoorlijk :P Maar ik merk nu ik al gewerkt heb en uurtje rustig met Pippa heb gewandeld, de spiertjes al weer wat losser worden.
Kijken of ik dit weekend nog een keer mezelf bijelkaar kan rapen om nogeens te gaan :-X :biggrin2:
#3372058
zurca schreef:Bij het opruimen van kleding kwam ik mijn hardloopkleding tegen en ipv die weer ergens ver weg te stoppen heb ik ze aangetrokken en ben eens gaan kijken hoe het met de conditie is ::) :-X
Doel was om 4x 500meter te doen om dan zo totaal 2km te hardlopen. Na de eerste meters had ik al zoiets van "pfhoeeeeee hoe ver nog?!" :biggrin2: Maar ff op de kiezen bijten en door rennen, en door rennen en nog wat langer...Zo zat ik "ineens" al op 2km! Toen op adem gekomen wat oefeningen gedaan en weer gaan rennen...en zo weer 2km erbij gedaan :o
Of ik hier morgen ook nog blij mee ben?! :P
Oh wauw wat een doorzettingsvermogen :biggrin2:
Succes alvast voor het weekend :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3376224
Charlie Angel schreef:Offertes aan het opvragen voor kunstof kozijnen met hr++ glas. Wat een verschillen zeg. Zo zie je door de bomen het bos niet meer. Is goedkoper u echt altijd slechter? Pffffff. Afbeelding
Haha, nee, goedkoper is zeker niet altijd slechter en duur wil niet altijd zeggen dat het ook goed is. Ik zou gewoon beginnen bij de goedkoopste, laat die maar wat laten zien wat die afgeleverd heeft.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3376255
Kim_S schreef:Laatste dag bij mijn huidige werkgever.
Heb zitten twijfelen tussen het geluksmomentjes-topic en het klaagtopic, en het toen maar hier neergezet ;D

Ook al bleek het niet ideaal te zijn. Toendertijd was het een welkome afwisseling na jaren werkeloosheid. En zoals nu blijkt een opstap naar een volgende baan die hopelijk op termijn beter bevalt. Succes met de nieuwe baan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door