Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3368426
Ik. Ben. Aangenomen!!!!!!! :groupwave2: :beerchug: :mbounce:
Het gaat om een stage vanaf mei en dan als het goed is in sept/okt mijn diploma!!! Aansluitend vanaf oktober ongeveer nog een jaar trainee maar dan dus al lekker verdienen!

Gesprek ging goed. Ik ben helemaal op van alle emoties.
Sollicitatie, therapie en daarna strand met een vriendin die een uur heeft gespuid over alles waar zij het moeilijk mee heeft op moment. Nu thuis en val bijna in slaap.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3368439
Dank jullie wel!! Ik zit enigszins op en rillerig nog voor de laptop. ;D
Mn hoofd tolt van alles wat ik nu moet gaan regelen. Ik heb nog tot mei maar toch.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3368448
Fenixjuh schreef:Mijn hond is beroemd geworden :D

Gisteren was er een schoonmaakactie waar we graag lopen, en mijn vader heeft die mensen aangesproken dat mijn hond altijd opruimt... Dus toen vriendje daar met de honden kwam, stonden ze al te wachten

https://m.facebook.com/GoClean-Zevenaar ... 971/videos

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Ik kan het filmpje ff niet laden, probeer het later nog wel. Maar wel altijd leuk zoiets ja. Zoekt ze de petflessen oo?
Door Lizzy
#3368449
sam28 schreef:Ik. Ben. Aangenomen!!!!!!! :groupwave2: :beerchug: :mbounce:
Het gaat om een stage vanaf mei en dan als het goed is in sept/okt mijn diploma!!! Aansluitend vanaf oktober ongeveer nog een jaar trainee maar dan dus al lekker verdienen!

Gesprek ging goed. Ik ben helemaal op van alle emoties.
Sollicitatie, therapie en daarna strand met een vriendin die een uur heeft gespuid over alles waar zij het moeilijk mee heeft op moment. Nu thuis en val bijna in slaap.
Yes!!! Gefeliciteerd :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3368456
sam28 schreef:Ik. Ben. Aangenomen!!!!!!! :groupwave2: :beerchug: :mbounce:
Het gaat om een stage vanaf mei en dan als het goed is in sept/okt mijn diploma!!! Aansluitend vanaf oktober ongeveer nog een jaar trainee maar dan dus al lekker verdienen!

Gesprek ging goed. Ik ben helemaal op van alle emoties.
Sollicitatie, therapie en daarna strand met een vriendin die een uur heeft gespuid over alles waar zij het moeilijk mee heeft op moment. Nu thuis en val bijna in slaap.
:circle:
gefeliciteerd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door