Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3367851
Hele kip uit de slome kooker. De rub ging/moest aardig wat soorten peper in, chili, zwart, citroen en nog 5spice kruiden waar ook chilipeper in zit dus ik vond hem wat aan de pittige kant. Was ik al bang voor maar vaak mag het wel steviger gekruid in de slome. Dus kleine rubaanpassing volgende keer. Maar hij was erg lekker! Nog ff onder de grill met een lakje van het sap, ketjap en honing zodat het velletje lekker knapperig was en dit is er echt 1 om te herhalen.
Door Lizzy
#3367865
Bio buitenbeetjes met ui, knoflook, tomaten, platte peterselie, aardappel en kapucijners. Met een salade ernaast met avocado. Was lekker, vanavond weer (tweede helft).
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3367899
Kim_S schreef:Mjam.

Ik vermoed dat je deze nodig zou kunnen hebben... :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Slap excuus, maar soms moet dat idd.... Onwetenheid is toch ook vaak een zegen, maar tja als je nou eenmaal een "ik wil alles weten" mens bent, moet je daar ook je weg in zien te vinden. Daar helpen paaseitjes absoluut bij! ;) :-*
Gebruikersavatar
Door koekje
#3367959
Gekruide kalkoenstukjes (lui: sambal oelek en prefab shoarma kruiden), sjalot, knoflook, ui, kastanje champs, rode paprika. Grote bak verschillende crudites. Knoflook- en chilisaus. Voor de kinders een overgebleven knakworstje en broccoli erbij.
En HELEMAAL HOME MADE FROM SRATCH ZELFGEMAAKTE wraps.

(De oorzaak van dat laatste was overigens niet dat ik mijn kookkriebels weer heb gevonden, maar omdat meneer kalkoenstukjes wilde eten en zelfs kalkoen had gekocht, maar geen wraps :P )
Het was wel vechten met de kleuter om de deegroller. Die krijgt binnenkort voor haar verjaardag een eigen roller.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door