Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3367524
sam28 schreef:Ik heb last van extreme black-outs wanneer ik zenuwachtig en angstig ben. In die mate dat, ook al geef je me het goede antwoord die ik normaal kan dromen, ik toch het foute kan geven.

Nu moest ik mijn eindscriptie presenteren. Presentaties zijn reden tot black-outs. Ik heb hierop presentatielessen gehad om me te leren hoe ik moet presenteren. Wat vertel je, hoe maak je een powerpoint enzenz.
Ik heb me de blubbers gewerkt om een goede presentatie te maken en me echt ingezet voor die lessen (ze waren best prijzig ook, maar noodzakelijk).

Vanochtend de presentatie. Ik was voorbereid en gemarineerd in angstremmers. Alles om mn hoofd werkend te houden.
En....

Het is me gelukt!!!!!!! :circle: :groupwave2: :daisy:


Ik heb mn presentatie gehaald, ik heb 20 minuten gepraat en geen black-out gehad en de docent was zichtbaar opgelucht voor me. Toen alles klaar was vloog ze me bijna om de nek. :biggrin2:

Als ik ooit een stage ga krijgen (mag ik zelf niet zoeken helaas) dan ben ik klaar met mijn opleiding...
Van harte gefeliciteerd met je prestatie! En wat leuk dat je de anesthesie richting gekozen hebt (las ik je andere post). Ik heb zelf jarenlang op de OK van een groot ziekenhuis gewerkt en aan de ‘anesthesie’ kant gestaan. Heb ik met heel veel plezier gedaan. Succes met het vervolg! :)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3367545
MillyMol schreef:Van harte gefeliciteerd met je prestatie! En wat leuk dat je de anesthesie richting gekozen hebt (las ik je andere post). Ik heb zelf jarenlang op de OK van een groot ziekenhuis gewerkt en aan de ‘anesthesie’ kant gestaan. Heb ik met heel veel plezier gedaan. Succes met het vervolg! :)
Wat leuk MillyMol, waarom ben je gestopt?
Ik hoop vooral snel op een stage ondertussen, dan kan ik door. Zit nu dus daarop te wachten.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3367552
sam28 schreef:Wat leuk MillyMol, waarom ben je gestopt?
Ik hoop vooral snel op een stage ondertussen, dan kan ik door. Zit nu dus daarop te wachten.
In welke omgeving zoek je een stageplek? Ik kom regelmatig in ziekenhuizen door half Nederland, en ken ook wel mensen bij OK-afdelingen ;)
Door - pien -
#3367560
Pauline schreef:IMG_20190203_163123.jpg

Dan hoor ik mama weer zeggen: "Kind als ik er niet meer ben is elke regenboog die je ziet een teken van mij om je te laten weten dat ik altijd aan je zal denken!"

:'( :-* :-* :-* :-* De mooiste groet die ik me wensen kan.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3367566
Kim_S schreef:In welke omgeving zoek je een stageplek? Ik kom regelmatig in ziekenhuizen door half Nederland, en ken ook wel mensen bij OK-afdelingen ;)
Regio Utrecht. :) Eigenlijk is 30min reistijd vanaf Utrecht wel echt maximaal.

De pest is ook dat ik niet zelf mag zoeken. ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3367570
sam28 schreef:Regio Utrecht. :) Eigenlijk is 30min reistijd vanaf Utrecht wel echt maximaal.

De pest is ook dat ik niet zelf mag zoeken. ::)
Okee das lastig dan.
Utrecht is ook net niet mijn werkgebied, dus dan gaat dat ook over...
Door MillyMol
#3367571
sam28 schreef:Wat leuk MillyMol, waarom ben je gestopt?
Ik hoop vooral snel op een stage ondertussen, dan kan ik door. Zit nu dus daarop te wachten.
Ik ben een vervolgopleiding gaan doen waardoor ik medische taken van de anesthesiologen kon overnemen, maar die taken lagen buiten de OK (postoperatieve pijnbestrijding, preoperatieve screening). Ik heb het nog een aantal jaren gecombineerd met het werken op de OK, maar toen ik gevraagd werd om ook leidinggevende en kwaliteitstaken erbij te nemen viel dat niet meer te combineren.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3367791
Leven kan soms zo leuk zijn!
Vanmiddag een appje van een vriendinnetje of ik zin had om met nog 2 vriendinnetjes te gaan skieen 3 dagen eind maart... Ja natuurlijk!
Komt ook nog eens goed uit met de diensten van manlief, dus ik kon ja zeggen!
Mijn collega’s riepen al heel hard dat ik moest gaan, rooster komt wel rond.
Helemaal leuk!

Kleine Edit; kwam ik Daantje ook nog tegen in het bos vanmorgen! Ook super leuk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3367796
constance.blokzijl schreef:Leven kan soms zo leuk zijn!
Vanmiddag een appje van een vriendinnetje of ik zin had om met nog 2 vriendinnetjes te gaan skieen 3 dagen eind maart... Ja natuurlijk!
Komt ook nog eens goed uit met de diensten van manlief, dus ik kon ja zeggen!
Mijn collega’s riepen al heel hard dat ik moest gaan, rooster komt wel rond.
Helemaal leuk!

Kleine Edit; kwam ik Daantje ook nog tegen in het bos vanmorgen! Ook super leuk
O dat klinkt goed!!

En Daantje tegenkomen is altijd leuk! Zat me toevallig deze week af te vragen hoe het met haar zou zijn :)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3367799
Kim_S schreef: O dat klinkt goed!!

En Daantje tegenkomen is altijd leuk! Zat me toevallig deze week af te vragen hoe het met haar zou zijn :)
Ik had het dus vorige maand al eens, dat ik dat dacht. Maar ze liep met een joekel van een mastiff, een dame, en wij met Harry & Lola. En een Harry die, op de heide nota bene! Bijna een grote berkentak op zijn kop kreeg door de wind dus die was wat van t padje. Niet echt een top combi om even uitgebreid te kletsen jammer genoeg!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3367801
constance.blokzijl schreef:Ik had het dus vorige maand al eens, dat ik dat dacht. Maar ze liep met een joekel van een mastiff, een dame, en wij met Harry & Lola. En een Harry die, op de heide nota bene! Bijna een grote berkentak op zijn kop kreeg door de wind dus die was wat van t padje. Niet echt een top combi om even uitgebreid te kletsen jammer genoeg!
Oooohhhhh met een joekel van een Mastiff!!??!!?? Wat heerlijk, Daantje en weer een hond!! :D

Niet een top combi om lekker bij te kletsen idd ;D
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3367802
Kim_S schreef: Oooohhhhh met een joekel van een Mastiff!!??!!?? Wat heerlijk, Daantje en weer een hond!! :D

Niet een top combi om lekker bij te kletsen idd ;D
Dat was mijn 1e reactie ook, je hebt weer een hond!!
Manlief keek wel ff raar, die had haar niet een zo snel gezien, die had alleen ontzag voor de hond haha.
Maar was echt een reus hoor! Ik was verbaasd toen ze zei dat het een meisje was! De rest mag ze zelf vertellen Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3367803
constance.blokzijl schreef:Dat was mijn 1e reactie ook, je hebt weer een hond!!
Manlief keek wel ff raar, die had haar niet een zo snel gezien, die had alleen ontzag voor de hond haha.
Maar was echt een reus hoor! Ik was verbaasd toen ze zei dat het een meisje was! De rest mag ze zelf vertellen Afbeelding
Ik ben al een pb aan het typen :biggrin2: :P
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3367811
PB ontvangen en bericht terug :D

We hebben een druk jaar achter de rug.
Huis is verkocht , nieuw huis is inmiddels betrokken en zonder hond was er echt he-le-maal niks meer aan.
Een paar maanden geleden kregen wij een Engelse mastiff teefje te logeren en zij is door prive-omstandigheden van het baasje definitief hier gebleven.Ze was wat mager en verwaarloosd maar is inmiddels helemaal opgeknapt.
Iedereen happy :daisy:

Dit is Pien , een grote lieve joekel .Ze kan met alles en iedereen , een super makkelijke hond.
We hebben door haar weer veel lol teruggekregen.
B8DD3193-3311-444F-A8F6-4C7FFDFB8E6B.jpeg
B8DD3193-3311-444F-A8F6-4C7FFDFB8E6B.jpeg (7.04 MiB) 1679 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door