Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door CindyMayella
Dr stond stamppot boerenkool op het menu... maar ik moest werken ivm open dag van de school, dus mijn avondeten op school bestond uit een panini gyros en een broodje kroket... ook niet verkeerd, al was het thuisfront daar niet zo blij mee :biggrin2: ;D ....
Door Lizzy
Wat zei je tegen het thuisfront? Volgende keer mag jij koken :biggrin2:

Vandaag gebakken aardappeltjes. Met salade (lekker, ik heb er ook avocado in), tuinboontjes en voor Leo gestoomde makreel. Beetje knoflookmayo erbij.
Door - pien -
koekje schreef:Macaroni. Alle kindertjes gingen voor een refill, mini-kliko Fabian schoof zelfs 3 bordjes naar binnen.
;D ;D ;D Wat kunnen ze (vr)eten op een bepaalde leeftijd hé ? Betekent dit dat ze weer beter zijn?

Wij hadden opa's friet, met kip uit de oven (op sommige plekken een beetje té knapperig) met witlofsla, mmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Door koekje
Pot met rijst. En dan geen pot-die-eigenlijk-nog-wel-te-doen-is (patak's prefab currysaus), maar zo'n vieze van chicken tonight. De potten waren afgelopen week in de aanbieding bij de budgetsuper, dus ik heb er 5 ingeslagen :P
Vanavond staat de pot in de smaak sate op het menu. Fabian lust wel satesaus en Vera eet graag pinda's en dingen met pinda's erin (snickers enzo) en Lennard eet normaliter wel graag een- en tweepansgerechten. Als ze het nou allemaal eten, kan ik het ook eens zelf maken (ik heb vast ooit weer eens fut en zin om normaal en echt te koken).
Als toetje is er een danoontje.

de planning voor morgen is agv. Dinsdag bami en daarna weet ik het nog niet.
Door Lizzy
koekje schreef:Pot met rijst. En dan geen pot-die-eigenlijk-nog-wel-te-doen-is (patak's prefab currysaus), maar zo'n vieze van chicken tonight. De potten waren afgelopen week in de aanbieding bij de budgetsuper, dus ik heb er 5 ingeslagen :P
Vanavond staat de pot in de smaak sate op het menu. Fabian lust wel satesaus en Vera eet graag pinda's en dingen met pinda's erin (snickers enzo) en Lennard eet normaliter wel graag een- en tweepansgerechten. Als ze het nou allemaal eten, kan ik het ook eens zelf maken (ik heb vast ooit weer eens fut en zin om normaal en echt te koken).
Als toetje is er een danoontje.

de planning voor morgen is agv. Dinsdag bami en daarna weet ik het nog niet.
Ieuw Koek :-X (chicken tonight).
Door - pien -
Lizzy schreef:Oh heerlijk, kindertjes met eetlust :-*

Ik maak vanavond rijst met groenten en een tomaten-kerrie-koriandersaus, met gekookte eitjes erin.
Heb je 't recept voor mij Lizzy?

Wij aten Bert's bami á la meneer pien ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door