Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sella
#3367325
Kijk die lekkere prins eens heerlijk liggen.
Wat een rot bericht.
Ik gun jullie heel veel kwalitijd en zo min mogelijk pijn voor hem.
Knuffel
Door - pien -
#3367338
Pauline schreef:IMG_20190131_135251.jpg

Wij blijven genieten en Joris overduidelijk ook. Gaat goed met hem. Pootje is weer over, eten smaakt nog goed, sneeuw nog véél beter. En wandelen is altijd weer een feestje.

:smitten:
Aaahhhh :smitten:
Inderdaad, blijven genieten :bigarmhug:
Door MillyMol
#3367341
Hij ligt er lekker relaxt bij. Pluk de dag en rijg zoveel mogelijk mooie kralen aan jullie ketting van herinneringen. :bigarmhug:
Door Nynke
#3367900
Wat een heerlijke foto Plien, Joris op het schaapje :-*

Na je appje heb ik veel aan jullie gedacht, alleen nooit de moeite genomen om even op deze bladzijde van BP te kijken :-[ :-\ :(

Ik duim dat hij zich nog heel lang goed voelt !!!!

:-* :-* :-*
Door Eef+Stippels
#3367905
Pauline schreef:IMG_20190131_135251.jpg

Wij blijven genieten en Joris overduidelijk ook. Gaat goed met hem. Pootje is weer over, eten smaakt nog goed, sneeuw nog véél beter. En wandelen is altijd weer een feestje.

:smitten:
Aaaahh wat genieten :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3368030
Bedankt lieverds!!! Ik ben heel blij met Connie (Conleeuw) als vriendin, zij kan het voor mij helder houden. Normaal doet Eddie dat, maar die is in deze ook sterk emotioneel betrokken en dan wordt dat allemaal veel lastiger. Vorige week was Joris twee dagen zo slecht in orde dat ik het heel zwart in zag. Toen ik 's ochtends om 7 uur Connie belde en in tranen zei dat ik echt dacht dat ik hem moest laten gaan, zei ze broodnuchter: "Pauline.... als je niet had geweten dat hij een levertumor heeft, wat had je dan gedacht dat er nu mis met hem is?" Mijn antwoord was: maag/darminfectie. "Nou" zei ze: "Misschien moet je daar nu ook maar aan denken!" Navraag bij onze dierenarts leerde dat er heel veel honden met maag/darm klachten waren..... ::)

Joris en ik zijn gisteren nog even voor een gesprek naar de dierenarts geweest, gewoon omdat ik toch nog vragen had en dingen wilde weten. Maar eigenlijk is het natuurlijk zo dat ook zij me niets wijzer kan maken. Ook zij gaf aan dat Joris het me echt wel zou "vertellen" als het klaar en op is. En dat realiseer ik me ook wel. Ik ken hem beter dan wie dan ook, mijn lieve kleine jongen. Bijna 14 jaar in een flits voorbij gegaan, jeetje wat gaat dat toch allemaal snel. Maar nu genieten we van elke seconde en die beleven we ook heel bewust. Joris drinkt absoluut nog meer water dan hij al deed, maar het eten smaakt hem nog prima mits ik er geen groenten, vitamines/mineralen of flexijoint door doe. Doe ik dat wel dan eet hij het absoluut niet!!! Zelf geen ieniemiene schepje of scheutje, dat is dus verleden tijd. Zijn gewicht is nog onveranderd, maar je ziet duidelijk dat zijn buikje dikker wordt.

Ik geniet van elke stap die we samen doen, Joris volgens mij ook wel. Hij moet helemaal niets meer, alles gaat zoals hij het wil. Nooit meer een halsband om, nooit meer aan de riem, zalig! Lekker middenin de sloot water drinken, moet een zaligheid zijn als je zoals Joris toch vaak dorst hebt. Bij de dierenarts zette hij me nog mooi te kakken.... Ik vertelde dat hij eigenlijk geen beloninkjes meer van me aan wil nemen (echt dat heeft hij zeker een week geweigerd), ik houd hem een stukje voor om het te laten zien en hij grist het uit mijn hand en verslindt het of het het lekkerste van de wereld is.... ::) ::) :biggrin2:

Verder eet hij het allerliefst kipkluifjes, haasribben en hert/ree, die staan dus ook 80% van de tijd op het menu en als hij dan zijn cb weigert omdat ik er weer zo nodig wat door moet doen om toch te proberen of hij het eet, dan fietst de baas razendsnel naar de AH om kipkluifjes te halen. En zo tikt de klok door, maar zorgen wij dat we vooral optimaal genieten.

Joris en ik, eind juni 2005
DSC00345.JPG
DSC00345.JPG (363.79 KiB) 3057 keer bekeken
Ik lieg als ik zeg liefde op de eerste blik, maar ik weet inmiddels dat liefde die groeit zoals die van ons zo ontzettend diep is.....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3368038
Wat enorm fijn dat Connie jullie weer met beide benen op de grond wist te zetten :-*
Hoop dat het genieten nog een poosje door mag gaan :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3368068
Mooie post Pauline, heel herkenbaar. Ik hoop dat jullie nog lang die kleine vent mogen verwennen. :-*
Door Robian
#3368073
Heel mooi geschreven Pauline. Geniet nog van de kleine grote man.
Ik hoop dat hij nog heel lang bij jullie mag zijn.

Dikke knuf voor jou en Eddie :-*
Gebruikersavatar
Door Neally
#3368098
Die diepe liefde spreekt uit jullie houding. Jullie kleine vent. Veel sterkte en nog veel meer fijne dingen. :-* :-* :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door