Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3365541
Dat was weer een heerlijke wandeling in de zon!

Nadeel is wel dat je alle stof en haren in huis ziet, dus ik ben maar eens grondig met stofzuigen bezig. Weg muffigheid!
Door src_esther
#3365573
Siberienne schreef:In de straat staat al een prunus volop in bloei
Er zitten nog (oneetbare (zuur of smakeloos)) frambozen op mijn frambozenplanten. Het katjeskruid is net uitgebloeid. Er zijn bloeiende dagkoekoeksbloemen evenals bloeiende kamille en her en der een raapzaadplant met gele bloemetjes. De hondsdraf heeft bloemetjes. Madeliefjes zie ik ook en pas zag ik ook een paardebloem. En de horror (vind ik): een (reuzen)bereklauw die bloemen aan het ontwikkelen was, die heb ik vernietigd...
Door hannabelgje
#3365599
Vandaag een werklaptop te leen gekregen. Nou kan ik mijn overuren thuis maken. Dat scheelt al zoveel! Mijn collega gaat minimaal 4 wkn uit de roulatie zijn en dan moet ik zo'n beetje alles alleen doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3365643
Xindy is zoooo lief :smitten: :smitten: :smitten:

De meiden lagen te slapen en ik maakte per ongeluk een geluidje dat klonk als een piepje.
Xindy wordt meteen wakker en staat op om bij Bella te checken :-*

Ook als het regent en we komen terug van de wandeling, dan gaat Xindy haar zusje droog likken :)
Terwijl Bella zich juist ongegeneerd aan mijn broek staat af te drogen en op de mat gaat liggen rollen ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365867
Nachtje Den Helder geboekt om met Joris in Schoorl te wandelen! Nieuwe herinneringen maken......

Joris keek er niet echt blij van, maar hopelijk vindt hij het dan ook leuk!
IMG-20190117-WA0016.jpeg
IMG-20190117-WA0016.jpeg (1.94 MiB) 2326 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3365868
Pauline schreef:Nachtje Den Helder geboekt om met Joris in Schoorl te wandelen! Nieuwe herinneringen maken......

Joris keek er niet echt blij van, maar hopelijk vindt hij het dan ook leuk!

IMG-20190117-WA0016.jpeg
Waaaahahahaha, Joris denkt eerst zien, dan geloven!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3365923
Eef+doggies schreef:Xindy is zoooo lief :smitten: :smitten: :smitten:

De meiden lagen te slapen en ik maakte per ongeluk een geluidje dat klonk als een piepje.
Xindy wordt meteen wakker en staat op om bij Bella te checken :-*

Ook als het regent en we komen terug van de wandeling, dan gaat Xindy haar zusje droog likken :)
Terwijl Bella zich juist ongegeneerd aan mijn broek staat af te drogen en op de mat gaat liggen rollen ;D
Genieten he? Als je hondjes zo lief zijn voor elkaar :-*
Door Eef+Stippels
#3366044
Pauline schreef:Nachtje Den Helder geboekt om met Joris in Schoorl te wandelen! Nieuwe herinneringen maken......

Joris keek er niet echt blij van, maar hopelijk vindt hij het dan ook leuk!

IMG-20190117-WA0016.jpeg
Oohhh wat leuk!! :-* :-*
Dat wordt vast genieten :)
Door frodo quin
#3366094
Robin is sinds de komst van Jack als maar meer zelfzeker. Door haar blindheid voelt ze zich buiten de kooi snel onzeker. Jack heeft wat meer een verkennende persoonlijkheid en met hem als blindgeleide rat durfde ze het wel aan, waar ze het met haar zus toch nog te eng vond.

Resultaat: meneer ligt nog te ronken en mevrouw durft helemaal alleen over de zetels rennen :) Ik ben zo trots op mijn kleine meid en ook super blij voor haar.

Vandaag ben ik de nieuwe baby's gaan wezen knuffelen en die zijn ook helemaal geweldig :smitten: Ik denk dat ze heel blij gaat zijn met haar nieuwe kleine vriendinnetjes en Jack ook :biggrin2: Wel nog een aantal weken wachten tot ze groot genoeg zijn om te verhuizen en wat kan wachten lang duren :duimen:

Edit: het gaat om ratten trouwens :)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3366952
Ik heb last van extreme black-outs wanneer ik zenuwachtig en angstig ben. In die mate dat, ook al geef je me het goede antwoord die ik normaal kan dromen, ik toch het foute kan geven.

Nu moest ik mijn eindscriptie presenteren. Presentaties zijn reden tot black-outs. Ik heb hierop presentatielessen gehad om me te leren hoe ik moet presenteren. Wat vertel je, hoe maak je een powerpoint enzenz.
Ik heb me de blubbers gewerkt om een goede presentatie te maken en me echt ingezet voor die lessen (ze waren best prijzig ook, maar noodzakelijk).

Vanochtend de presentatie. Ik was voorbereid en gemarineerd in angstremmers. Alles om mn hoofd werkend te houden.
En....

Het is me gelukt!!!!!!! :circle: :groupwave2: :daisy:


Ik heb mn presentatie gehaald, ik heb 20 minuten gepraat en geen black-out gehad en de docent was zichtbaar opgelucht voor me. Toen alles klaar was vloog ze me bijna om de nek. :biggrin2:

Als ik ooit een stage ga krijgen (mag ik zelf niet zoeken helaas) dan ben ik klaar met mijn opleiding...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door