Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3365267
Ik zag in de folder van Aldi een slowcooker. Zou dat iets zijn? Ik wil eigenlijk wel zo'n ding voor bonebroth te maken
Door Tibbies
#3365414
Tip: bij Groupon is een slowcooker (multicooker) 5 liter in de aanbieding.
Met de code alldeals krijg je t/m vandaag ook nog 10% korting.
Door Janie2
#3365422
En als je het meteen goed wilt doen dan is de alleraller aller aller aller beste: de instant pot.
Wat een ding zeg!!! Zo ruig dat je niets meer anders wilt ;D ik ben fan van mijn alles kunnende instant pot. De slow cooker kan op drie temperaturen en door de super deksel geen etenswalm in je woonkamer voor 12 uur, incl warm houden, timer etc. En niet onbelangrijk: roestvrijstalen lichte binnenpan!

Kan ik al bij telsel gaan werken :D
Door Lizzy
#3365437
Janie2 schreef:En als je het meteen goed wilt doen dan is de alleraller aller aller aller beste: de instant pot.
Wat een ding zeg!!! Zo ruig dat je niets meer anders wilt ;D ik ben fan van mijn alles kunnende instant pot. De slow cooker kan op drie temperaturen en door de super deksel geen etenswalm in je woonkamer voor 12 uur, incl warm houden, timer etc. En niet onbelangrijk: roestvrijstalen lichte binnenpan!

Kan ik al bij telsel gaan werken :D
Je bent al aangenomen ;D ;D
Door Summerditches
#3365519
Tibbies schreef:Tip: bij Groupon is een slowcooker (multicooker) 5 liter in de aanbieding.
Met de code alldeals krijg je t/m vandaag ook nog 10% korting.

Ohhhhh. ik ben in afwachting van deze Multicooker..bedankt voor de tip.
Ben mij alvast helemaal aan het suf printen aan (vega)recepten...wel even een 2 vraagjes aan de "experts"

- waar kan je ongekookte bonen, linzen etc kopen ..zie weleens van die zakjes bij de supermarkt maar of dat nu "de beste koop is"..ik wil vooral dat even gaan proberen
- wat is echt een goed slowcooker kookboek...hoeft niet vegetarisch want er wonen ook nog wat carnivoren bij mij in huis...
Door hannabelgje
#3365520
Summerditches schreef:

Ohhhhh. ik ben in afwachting van deze Multicooker..bedankt voor de tip.
Ben mij alvast helemaal aan het suf printen aan (vega)recepten...wel even een 2 vraagjes aan de "experts"

- waar kan je ongekookte bonen, linzen etc kopen ..zie weleens van die zakjes bij de supermarkt maar of dat nu "de beste koop is"..ik wil vooral dat even gaan proberen
- wat is echt een goed slowcooker kookboek...hoeft niet vegetarisch want er wonen ook nog wat carnivoren bij mij in huis...
In een biowinkel hebben ze heel veel keuze in gedroogde bonen. Recepten kun je super veel vinden op bijvoorbeeld pinterest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door src_esther
#3365531
Summerditches schreef:Ohhhhh. ik ben in afwachting van deze Multicooker..bedankt voor de tip.
Ben mij alvast helemaal aan het suf printen aan (vega)recepten...wel even een 2 vraagjes aan de "experts"

- waar kan je ongekookte bonen, linzen etc kopen ..zie weleens van die zakjes bij de supermarkt maar of dat nu "de beste koop is"..ik wil vooral dat even gaan proberen
- wat is echt een goed slowcooker kookboek...hoeft niet vegetarisch want er wonen ook nog wat carnivoren bij mij in huis...
Biologische Toko, Tjin's Toko, Ekirana en nog veel meer plekken bijvoorbeeld zoals hannabelgje ook opmerkt bij natuurvoedingswinkels.
Door tt-tjes
#3365543
Tibbies schreef:Tip: bij Groupon is een slowcooker (multicooker) 5 liter in de aanbieding.
Met de code alldeals krijg je t/m vandaag ook nog 10% korting.
Hij is blijkbaar afgeprijsd van 119,00 naar 39,95. Ook zonder de korting. Zal nog ff kijken.
Door Eef+Stippels
#3365638
Janie2 schreef:En als je het meteen goed wilt doen dan is de alleraller aller aller aller beste: de instant pot.
Wat een ding zeg!!! Zo ruig dat je niets meer anders wilt ;D ik ben fan van mijn alles kunnende instant pot. De slow cooker kan op drie temperaturen en door de super deksel geen etenswalm in je woonkamer voor 12 uur, incl warm houden, timer etc. En niet onbelangrijk: roestvrijstalen lichte binnenpan!

Kan ik al bij telsel gaan werken :D
Nu wil ik er ook 1!! ;D ;D
Door tt-tjes
#3365646
chery schreef:Ik heb die van de aldi. Bevalt prima!!! En dat voor dat geld!!

Tja, bij ons wastie al weer uitverkocht. Ben nog gaan kijken maar helaas.
Door tt-tjes
#3365648
Janie2 schreef:En als je het meteen goed wilt doen dan is de alleraller aller aller aller beste: de instant pot.
Wat een ding zeg!!! Zo ruig dat je niets meer anders wilt ;D ik ben fan van mijn alles kunnende instant pot. De slow cooker kan op drie temperaturen en door de super deksel geen etenswalm in je woonkamer voor 12 uur, incl warm houden, timer etc. En niet onbelangrijk: roestvrijstalen lichte binnenpan!

Kan ik al bij telsel gaan werken :D
Nou, ik wil hem alleen maar gebruiken om bonebroth te maken, zodat ik hem in het tuinhuis neer kan zetten, dus zo'n hele dure wil ik niet. Gewoon op het gas stink mijn huis als een slachthuis.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door