Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3288959
Eef+doggies schreef:Ja ::)

Dus straks niets in dit topic verklappen he?! :P
Ik zit juist continu de pagina te verversen omdat ik wil weten wie het is :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3288965
Fenixjuh schreef:Voor het eerst in de geschiedenis van alle seizoenen heb ik het goed! !!!

wat goed! ik nog nooit ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3288976
Zaten wel erg ver gezochte hints in zeg. Zoals de 25e van bachelor die in aflevering 4 keer te horen was dus 25 april verjaardag van de mol ::)

En wat was Jochem voor de pot een enorme hulp voor de mol ;D

Ook grappig, aan het begin van de aflevering zag ik gelijk bekende van me vooraan bij het hek staan :)
Gebruikersavatar
Door Radja
#3288993
dinky89 schreef:Zaten wel erg ver gezochte hints in zeg. Zoals de 25e van bachelor die in aflevering 4 keer te horen was dus 25 april verjaardag van de mol ::)

En wat was Jochem voor de pot een enorme hulp voor de mol ;D

Ook grappig, aan het begin van de aflevering zag ik gelijk bekende van me vooraan bij het hek staan :)
+1 behalve de bekende :biggrin2:


Heb net gekeken, we hadden visite(zo stom, Peter en ik hadden afgesproken om de laatste aflevering live te kijken! Daarvoor keek ik eerst 'weet ik veel')
Door Eef+Stippels
#3289274
Heb de aflevering inmiddels gezien. Ik had helemaal niet verwacht dat Thomas de mol zou zijn. Ook al dacht ik wel gezien te hebben dat hij geld in zijn zak stak.
Ik vond hem ook niet erg mollerig. Jochem heeft veel meer gemold :biggrin2:

De aanwijzingen vond ik ook wel erg ver gezocht..
Door hannabelgje
#3364865
Wij kijken. Ik ben naar mijn vriendin gereden met mijn nichtje. We gaan gezellig met z'n drieën kijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door