Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3364670
Als ik appelazijn voor inwendig gebruik zou gebruiken dan zou ik kiezen voor een biologisch ongefilterde variant. Voor uitwendig lijkt me dit prima.
Door faya
#3364750
dank voor de link naar het oude topic - positieve en negatieve reacties. Ik wil het overigens inwendig geven en dat van die moeder erin had ik al gelezen. Dus idd beter iets anders dan ProHorse geven. Met moeder erin is dit ook als het troebele azijn is? Is dat het zelfde?
Door Lizzy
#3364906
faya schreef:dank voor de link naar het oude topic - positieve en negatieve reacties. Ik wil het overigens inwendig geven en dat van die moeder erin had ik al gelezen. Dus idd beter iets anders dan ProHorse geven. Met moeder erin is dit ook als het troebele azijn is? Is dat het zelfde?
Ja, volgens mij wel. Ongefilterd noemen ze het ook wel. Deze is goed:

Afbeelding

Ongefilterd, onverhit.
Door Soesjuhs
#3369610
Wat ik begreep is dat appelazijn, de zuurgraad in de urine verhoogd.
Mijn teefje krijgt het, zodra ze weer moeite heeft met door plassen. Ze heeft een vernauwde of gedraaide (konden we niet goed zien op de echo) ureta- waardoor ze ook aanleg tot blaasgruis heeft. Hier geef ik een eetlepel over 2 maaltijden, zij weegt 28 kilo. eetlepel per 25 kilo meen ik uit mijn hoofd.
Afhankelijk van de irritatie, 1x in de week en soms 2x, maar dit is zelden!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door