Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door robbiekomvoor
#3363933
Janie2 schreef:Pas op met spatten ;D biologisch of niet, GEEL!
Vanmiddag wat gp gemaakt,bij mij spettert het niet,misschien iets niet goed gedaan?
Zo heb ik het ongeveer gedaan ;)
Door Lizzy
#3363954
Prima gedaan! Maar als je alsmaar blijft roeren spettert het inderdaad niet (niet zo erg). Als je even stopt met roeren en het bubbelt een beetje..... Nou berg je dan maar ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3363957
Netjes hoor, zonder sputteren.
Wat ik ergens ook al schreef, mijn keuken is geel. ;D Ik heb namelijk het geduld van een doperwt en 10min roeren krijg ik niet voor elkaar. :-X :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3363967
Ik heb redelijke ervaring met pure afwasmiddel een paar minuten laten intrekken of een dik papje van bakingsoda en dat laten intrekken.
Alleen de vloer gaat het onmogelijk meer vanaf. Maar ik kan je azijn nog eens proberen. ;)
Door Lizzy
#3364474
Ik gebruik gewoon Dettol :biggrin2:

Deze:

Afbeelding

Serieus, deze heeft al meerdere keren Leo's leven gered. Hier staat "de doodstraf" op het achterlaten van vlekken op mijn granieten aanrechtblad maar met deze spray krijg ik alles weg.
Door robbiekomvoor
#3365181
Lizzy schreef:Klinkt in ieder geval goed! Ben benieuwd naar hoe het gaat bevallen!
Nou,ben nu 9 dagen bezig en ben positief,eigenlijk is het niet te geloven...Van de hoogste dosering pijnstillers is het nu afgebouwd naar geen NSAID's meer! Hopelijk zet het door en kan ze zonder... :)
Door Lizzy
#3365243
robbiekomvoor schreef:Nou,ben nu 9 dagen bezig en ben positief,eigenlijk is het niet te geloven...Van de hoogste dosering pijnstillers is het nu afgebouwd naar geen NSAID's meer! Hopelijk zet het door en kan ze zonder... :)
Oh wow! Dat laatste zou natuurlijk echt ge-wel-dig zijn!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door