Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3360520
Lizzy schreef:Ik vrees dat we onze erwtensoep door kunnen schuiven naar morgen. Het is totaal niet gaar. Gatverdamme. Nou, dat wordt een boterham met een ei >:(
Die slowcooker is voor jou geen succes ::)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3360528
Lizzy schreef:Ik vrees dat we onze erwtensoep door kunnen schuiven naar morgen. Het is totaal niet gaar. Gatverdamme. Nou, dat wordt een boterham met een ei >:(
Dat schiet niet op zeg. Is die zoete aardappel uiteindelijk wel gaar geworden?
Door Lizzy
#3360549
Uiteindelijk is de zoete aardappel beetgaar (met de nadruk op beet) geworden, op high.

De slome kokert heeft in de keuken gestaan met het bereiden van de mensenmaaltijden..... :-\
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3360552
Lizzy schreef:Uiteindelijk is de zoete aardappel beetgaar (met de nadruk op beet) geworden, op high.

De slome kokert heeft in de keuken gestaan met het bereiden van de mensenmaaltijden..... :-\
Dus je zou bijna dat ding standaard op high moeten zetten dan om dingen gaar te krijgen.
Door fransbulletje
#3360553
Lizzy schreef:Uiteindelijk is de zoete aardappel beetgaar (met de nadruk op beet) geworden, op high.

De slome kokert heeft in de keuken gestaan met het bereiden van de mensenmaaltijden..... :-\
Wordt de pan wel heet genoeg?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3360559
Hylos schreef:Heeft iemand misschien een lekker recept voor lasagne?
Ik heb het eeuwen niet gemaakt en weiger zo'n poedersauspakje te kopen. :biggrin2:
Het verspakket van de appie is prima. Ik doe aleen wel meer bladen erin, een courgette extra er door en veeeeeeeel meer kaas ;D
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3360560
Haha, veel kaaaas.. klinkt als iets wat ik absoluut zou doen!
Zit daar zo'n poeder zakje bij voor de saus?
Want dat vind ik echt niks namelijk :P

Liefst zo puur mogelijk ook ivm knoflook en uienpoeder waar ik niet tegen kan. ::)
Door eelke
#3360562
Lizzy schreef:Uiteindelijk is de zoete aardappel beetgaar (met de nadruk op beet) geworden, op high.

De slome kokert heeft in de keuken gestaan met het bereiden van de mensenmaaltijden..... :-\
Da's raar. Dan zou ik er eens een thermometer in hangen.

Ik ben bezig aan mijn jaarlijkse pan stoofvlees voor 20 mensen. Hangt ook een thermometer in om hem zo dicht mogelijk bij de ideale 80 graden te houden. Straks mag ie in een dekbedje. Ruikt lekker hier :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3360563
Hylos schreef:Haha, veel kaaaas.. klinkt als iets wat ik absoluut zou doen!
Zit daar zo'n poeder zakje bij voor de saus?
Want dat vind ik echt niks namelijk :P

Liefst zo puur mogelijk ook ivm knoflook en uienpoeder waar ik niet tegen kan. ::)
Er zit alleen een zakje met een soort dikke tomatenpasta in. Dat is wel wat spannend met wat daar precies in zit.
Door Lizzy
#3360564
Geen idee of de pan heet genoeg wordt. Ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal. Hij staat weer op (op high) want het is de bedoeling dat we vanavond erwtensoep eten. Vannacht heeft de pan buiten gestaan, bij + 2 graden. Moet dus van ver komen maar als ie zo meteen op speed is, zal ik er een thermometer in hangen.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3360568
Kaela schreef:Er zit alleen een zakje met een soort dikke tomatenpasta in. Dat is wel wat spannend met wat daar precies in zit.
Heb het even opgezocht... zit ui en knoflook in uiteraard. ;D

Ik koop gewoon wat groente, bladen en puur tomatenspul.. mik er wel wat kruiden door.
Met een kilo kaas er over is het vast goed eetbaar. :P
#3360569
Lasagne is toch gewoon spaghettisaus maken ( tomatensaus, gehakt en groenten die je zelf wil), bechamel en dan laagjes maken met lasagnevellen. Eindigen met bechamel en dan kaas eroverheen. En dan nog 3 kwartier in de oven tot de pasta gaar is en de kaas bruin.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door