Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door jannie.van-mastrigt
#3359167
Ik zou nooit met iemand willen samenleven, die "Dikbil"-koeien fokt. Ik vind ze niet om aan te zien: arme mismaakte schepsels. Door die dikke billen kunnen ze alleen via een keizersnede kalveren!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3359193
CindyMayella schreef:Heb niet kunnen kijken; uit eten vanwege mn verjaardag... maarre... heb blijkbaar niets gemist ;) ...
Nog van harte gefeliciteerd ;-)
Door Lizzy
#3359195
CindyMayella schreef:Heb niet kunnen kijken; uit eten vanwege mn verjaardag... maarre... heb blijkbaar niets gemist ;) ...
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag nog :-* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Door Nynke
#3359229
Ik vind Harold wel bij Steffi passen. verder is het dit jaar idd vreselijk saai. Wim vind ik wel een lieffie, dat stotteren maakt hem echt schattig. Jaap is een sukkel, die had toen ie wist dat de logeerpartij eraan kwam een deel van het werk over moeten dragen.Nu heeft ie 2 nieuwe werkneemsters rondlopen. Marnix vind ik een engerd. Dat giechelgrietje met die champignons ook.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359677
Marnix kiest voor Janneke..

Steffi voor die nietgrapgrollende

Michelle voor hem die niet zeurt

Jaap voor die niet zeurmuts.de donkerharige dus.

Koffie..check
Tobleroontje...check
Bopper op schoot.....check
Door Lizzy
#3359688
Hahahahaha, nou, bijna goed Angelique ;D ;D ;D

Bij Marnix weet ik het nog steeds niet. En bij Jaap ook niet.

Ik vind Wim overigens ineens toch wel weer een aardige kerel, nu dat andere meisje weg is.

Steffi....... Ahhhhhhhhhhhhhhh, flieft! Schattig. Ik denk goede keuze.

Michelle... ik weet het niet hoor.......
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359690
Nah, die bij michelle zag ik dus niet aankomen :biggrin2:

Jaja zozo Wimmie heeft gezoend :biggrin2: :biggrin2:

Bij Steffi zat ik iig wel goed :cool:

De anderen moeten nog even een weekje wachten ::)

Lekker sexy en romtisch he, zo,n omgeboude giertank als hot tub :2funny: :2funny: :2funny: :boxed:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359697
eelke schreef:Wim heeft wel meer dan gezoend denk ik Afbeelding
Ik wil geen beeld hebben bij “wim heeft liggen raararararampestampen “ :biggrin2:
Door Lizzy
#3359702
Ik moet zeggen dat ik het gisteren wel een aardige uitzending vond. Jaap is echt vreselijk zeg, wat een zeurneus. Als ik die vrouwen was, peerde ik 'm. Idem voor die zeikneus van een Marnix. Verschrikkelijk. Ik zeg "maak dat je weg komt". Nou vind ik Steffi echt een schatje. Dus ik hoop dat ze gelukkig wordt met die knul. Hij is best leuk/lief.... Ik zag het eigenlijk wel aankomen met Michelle. Deze (Maarten heet hij?) durfde haar ook gewoon te zeggen "zeg, ik ben je knechtje niet". Volgens mij heeft zij dat heel erg nodig, zo'n man. En volgens mij is hij ook wel heel erg verliefd. Lachte ook voor het eerst echt van oor tot oor. En Wim: OK, hij liet zich wel van een betere kant zien gisteren.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3360326
Ping +1 :biggrin2:

Net hier even bijgelezen over vorige week, die had ik gemist. Maar gelukkig vanavond wel weer tijd :)
Door Lizzy
#3360331
Geen verbazingwekkende keuzes vandaag. Marnix en Janneke......... Leuk hoor, maar dat gaat 'm niet worden gewoon......
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3360332
Aankomen met een worst ipv bos bloemen of bonbons ::)

En Steffi en haar vlam bleven maar roepen '3 weken, wel lang he' en was een heel avontuur!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door