Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nathalie B
#335807
Hoi, voor mijn honden moet ik elke dag 300gr groente pureren en ik doe dat in de blender maar dat ding kan het niet zo goed aan. Ten eerste past niet alles erin en ik moet er best veel water bijvoegen om het gepureerd te krijgen anders maakt íe heel veel lawaai. Het nadeel daarvan is weer dat de maaltijd nogal een kliederboel wordt dus hebben jullie een tip??
Ik zoek een sterke machine die veel groente in 1 keer kan hebben en niet gelijk stuk gaat van een paar harde stukken wortel. Alvast bedankt..
Door 202spots
#335874
Meestal gebruik ik m'n Cuisenart keukenmachine en ben daar erg tervreden mee,hij is inmiddels 25 jaar + en werkt altijd prima.
Ik heb ook 'n champion juicer,dat is ook heel makkelijk voor de hardere groentes en voor fruit, maar bladgroentes gaat makkelijker met de keukenmachiene.
#338521
Li@nne schreef: ik gebruik de The magic foodtwister bullet van kruidv*t
Echt een geweldig ding voor 49,95
Groentes worden als moes!
zie http://blogsimages.skynet.be/images/000 ... 50.150.jpg
Ik heb hem vandaag gekocht maar breng hem weer terug. Te weinig inhoud helaas. Ik moet dagelijks 300gr pureren dus dan moet ik tig keer die beker vullen.
Wordt toch een keukenmachine denk ik... toch bedankt voor de tip ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door