Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3358288
Vandaag kwam de "as hanger" binnen die ik via Etsy heb besteld. De hanger moest helemaal uit India komen dus ik dacht "zal mij benieuwen of ie ooit binnen komt....". Maar ja hoor, daar was ie dan vandaag!

Even wat uitleg: ik wilde eerst een ring laten maken en daar wat as in laten verwerken van Lingaatje. Mijn oog was hier op gevallen:

Afbeelding

In de paarse "steen" (het is hars) gaat dan wat as. Maar omdat ik totaal geen ringen mens ben, voelde het toch niet helemaal goed. En alle officiële ashangers vond ik niet mooi. En ik wilde niet dezelfde laten maken als die ik heb met wat as van Brutus. Dus nou, ik werd er een beetje onrustig van.... En ineens had ik 'm. Als een lampje. Pinggg. Ik wil deze (de hanger van Elena uit the Vampire Diaries)! Dus ik goegelen en alle goedkoopies die ik zag vond ik niet mooi. Deze uit India (die aanmerkelijk duurder was) vond ik heel mooi, dus ik heb 'm besteld en ja hoor, vanmorgen kwam ie binnen!

Ik vind 'm prachtig! Morgen gaat Leo 'm vullen en dicht lijmen. Ik twijfel nog of ik Linga's baby hoektandje er ook bij doe, of niet :g: . Heb nog een nachtje om er over na te denken.

Hier is ie dan:
IMG_20181025_093102[1].jpg
IMG_20181025_093102[1].jpg (4.55 MiB) 2098 keer bekeken
IMG_20181025_091729[1].jpg
IMG_20181025_091729[1].jpg (5.05 MiB) 2098 keer bekeken
Er zit een echt granaatje in. En die geeft kracht en energie, moed en hoop.

Het is van oorsprong niet bedoeld als as-hanger natuurlijk, maar het kan in mijn ogen uitstekend dienst doen! Vanaf morgen zit Linga niet alleen in mijn hart maar draag ik een deeltje van haar bij mij. Ik ben er heel blij mee!
Door miik
#3358297
Prachtig ! En wat fijn dat het zo goed voelt !
Ik weet wat ik wil (iets met haar van alle 3 mn borders) maar moet t nog uitwerken, maar heb er nog tijd voor nodig, vind t best heel moeilijk.
Door Lizzy
#3358322
miik schreef:Prachtig ! En wat fijn dat het zo goed voelt !
Ik weet wat ik wil (iets met haar van alle 3 mn borders) maar moet t nog uitwerken, maar heb er nog tijd voor nodig, vind t best heel moeilijk.
Ja, het is ook moeilijk... Ze hebben ook wel haarlokhangers en dergelijke dus tegen de tijd dat je er aan toe bent kun je altijd daar nog op goegelen :-*
Door Lizzy
#3358323
Ja, dat vond ik nou ook (dat het niet uitmaakt waar ie voor is). En aan de buitenkant is ook niet te zien dat het voor as is. Ik vond dat wel met de hanger die ik voor Pinkel heb laten maken toen en die heb ik dan ook alleen in het begin om gehad, toen ik haar het ergst miste. Nu ligt hij bij haar urn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door