Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3357560
Ale proficiat Nederland.
Jullie hebben een heel mooie match gespeeld. Mooi verweerd ook. En een terechte uitslag naar mijn idee. :)

Bij ons ook weer wat jongens hun beentjes kunnen strekken die anders nooit de kans krijgen. Daar dienen oefenmatchen voor he. ;)
Door Mandarijn
#3357562
pearlsofpassion schreef:Ale proficiat Nederland.
Jullie hebben een heel mooie match gespeeld. Mooi verweerd ook. En een terechte uitslag naar mijn idee. :)

Bij ons ook weer wat jongens hun beentjes kunnen strekken die anders nooit de kans krijgen. Daar dienen oefenmatchen voor he. ;)
Naar mijn idee wel. En er mag van mij in zulke wedstrijden ook vaker gewisseld worden. Om zo wat meer spelers te kunnen laten spelen en zo.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3357569
Mandarijn schreef:Naar mijn idee wel. En er mag van mij in zulke wedstrijden ook vaker gewisseld worden. Om zo wat meer spelers te kunnen laten spelen en zo.
Nog vaker? Er wordt nu al 6 keer gewisseld ipv 3 keer
Door Mandarijn
#3357580
dinky89 schreef:Nog vaker? Er wordt nu al 6 keer gewisseld ipv 3 keer
Nee 6 is goed. Maar veel coaches doen dat niet, die houden het bij 4 spelers. Dat snap ik dan niet. Nu heb je de kans en dan gebruik je hem niet.
Koeman maakt daar wrl mooi gebruik van om te kijken wat andere spelers kunnen.
Door Mandarijn
#3359884
De dames staan na 7 minuten al met 10 dames in het veld :o
De 1e wedstrijd tegen Zwitserland hebben ze met 3-0 gewonnen. Dus verdedigen ze nu die voorsprong met 10 dames.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3359905
Mandarijn schreef:Daar is de 0-1!!!!

Zelfs met 1 vrouw vinden de leeuwinnen het doel. Nu moet Zwitserland 5x scoren om naar het WK gaan
Ik was sporten dus niet kunnen kijken. Maar ik moest wel glimlachen om deze uitspraak. Wat zijn de andere 9 leeuwinnen wanneer ze zelfs met 1 vrouw het doel weten te vinden? ;) ;D
Door Mandarijn
#3359907
dinky89 schreef:Ik was sporten dus niet kunnen kijken. Maar ik moest wel glimlachen om deze uitspraak. Wat zijn de andere 9 leeuwinnen wanneer ze zelfs met 1 vrouw het doel weten te vinden? ;) ;D
Nou gewoon één woord vergeten ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3359908
Knap van die vrouwen dat ze überhaupt het doel konden vinden in die mist ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Mandarijn
#3359912
De dames hebben het goede voorbeeld gegeven. Nu mogen de mannen het vrijdag en maandag laten zien tegen respectievelijk Frankrijk en Duitsland.

Hopelijk ook met mist. Kunnen we zien of zij, net als de dames, dan ook kunnen scoren ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door