Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3355708
Ik vind dit weer zo fijn!! Heb heerlijk aan het strand gelopen met 100 laagjes kleding.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3355987
Ik moet er zo aan wennen dat de dagen alweer zoveel korter worden. Werd vanmorgen wakker en dacht dat het nog heel erg vroeg was, maar het was een paar minuten voor de wekker ging :(
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355998
Kaela schreef:Ik moet er zo aan wennen dat de dagen alweer zoveel korter worden. Werd vanmorgen wakker en dacht dat het nog heel erg vroeg was, maar het was een paar minuten voor de wekker ging :(
Ja dat gaat ineens snel he, zowel smorgens als savonds

Ik vind het nu erg lekker weer, morgens wat fris met heerlijk zonnetje en windstil en droog, overdag niet te koud niet te warm, heerlijk.
Conditie van de beren gaat nu ook lekker goed vooruit :D
Door emmajoja
#3355999
Ik hou van dit weer ~
Kan heerlijk hardlopen zo! Perfect.
En de kat komt knuffelen omdat het m niet te warm is


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3356009
Kaio schreef:Ja dat gaat ineens snel he, zowel smorgens als savonds

Ik vind het nu erg lekker weer, morgens wat fris met heerlijk zonnetje en windstil en droog, overdag niet te koud niet te warm, heerlijk.
Conditie van de beren gaat nu ook lekker goed vooruit :D

Ja, echt geweldig! Ik ben ook verbaasd over Nuria. In juli dacht ik nog dat ze dood zou gaan, als die hitte nog langer zou duren. Maar ze is weer fris en fruitig. Het ouwe wijffie begint aan haar 3e jeugd. Alsof ze helemaal geen last van haar hart heeft. Die redt het wel tot volgende zomer!
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3356065
dinky89 schreef:Was heerlijk weer vandaag :) heerlijk zonder jas naar buiten :cool:
Ik moest vanochtend mijn winterjas uit de kast halen Afbeelding
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3356067
Rik01 schreef:Ik moest vanochtend mijn winterjas uit de kast halen Afbeelding
Dan was ik helemaal gesmolten tijdens de lunchwandeling ;D was nu al heet met blouse met lange mouwen ::) vanmorgen gaf de auto 13 graden aan, duidelijk warmer dan de 8 graden van gisteren rond zelfde tijd ;)
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3356068
Bij mij was het vanochtend 8,2º toen ik iets over 8 op de fiets stapte.
Was mij toch echt iets te fris voor mijn zomerjasje
Aan de andere kant was het vanmiddag wel weer lekker warm toen ik naar huis fietste.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3357295
Het is nu zelfs 26 graden en dan is het half oktober :o
Zelfs warm in korte broek :cool:
Door Anne in Zweden
#3357319
Het is hier ook belachelijk warm. Vorige week nog diverse nachten nachtvorst (tot -4 graden), nu - om halftwee 's nachts - is het gewoon +17! :o Echt absurd, zo warm was het overdag niet eens!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3357327
Vandaag wordt weer 24 graden verwacht.
Heb wel te doen met de mensen die naar spanje en Portugal zijn voor het mooie weer, die hebben daar nu een tropische storm ::)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3357340
Ik ben dit weer gewoon een beetje zat; ik wil kou, regen en ik wil mijn gloedjenieuwe houtkachel aansteken.
Terwijl ik aan de ander kant vind dat ik niet mag zeuren, er zijn heel veel dagen geweest in mijn leven dat ik wilde dat het weer wat mooier was (dit jaar uitgezonderd)
Door Siberienne
#3357343
constance.blokzijl schreef:Ik ben dit weer gewoon een beetje zat; ik wil kou, regen en ik wil mijn gloedjenieuwe houtkachel aansteken.
Terwijl ik aan de ander kant vind dat ik niet mag zeuren, er zijn heel veel dagen geweest in mijn leven dat ik wilde dat het weer wat mooier was (dit jaar uitgezonderd)

Hier nog een. Ik wil herfststormen en thee en speculaas voor de kachel ;) maar van meneer mag ik niet klagen... hij heeft ook wel gelijk hoor, lekker warmte en zon. Maar het klopt gewoon niet ;) en ik word daar onrustig van.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3357344
Siberienne schreef:

Hier nog een. Ik wil herfststormen en thee en speculaas voor de kachel ;) maar van meneer mag ik niet klagen... hij heeft ook wel gelijk hoor, lekker warmte en zon. Maar het klopt gewoon niet ;) en ik word daar onrustig van.
Nou dat dus... ik heb precies hetzelfde ik wordt er ook ongedurig en onrustig van. Terwijl ik er echt ook gemak van heb hoor; ik kan mijn hele was wegwerken in een dag omdat buiten snel droogt en er kan meer aan de molen dan binnen ik op 2 rekjes kwijt kan.
Maar weer eens lekker met de honden door de plassen baggeren doe je me zo langzamerhand echt een plezier mee....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door