Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3355707
Collage 2018-09-23 22_44_13.jpg
Collage 2018-09-23 22_44_13.jpg (559.79 KiB) 2721 keer bekeken
Het strand. Vandaag was een rotdag (jarig en ingewikkeld) maar vriendin heeft me meegesleept naar het strand en dat was heel fijn.
Ziva vond de regen en wind maar niks, de vis heel interessant (heel barf maar laat maar liggen vond ik ;). )
De koekjes en warme kachel heerlijk!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3355710
@Pop: :smitten: Ja, hij is echt heel schattig. En als hij lacht nog meer :smitten:
Hij is groot he? Hij ziet er echt uit als een hele grote en potige baby :D En hij heeft nog steeds zo'n lekkere bos haar.
Hij kijkt heel wijs en helder de wereld in.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3355716
Qua lengte is hij gemiddeld. Maar hij is idd erg alert en best wel stevig. Hij houdt minder van rechtop zitten dan zijn broers, die wilden kost wat kost rechtop gehouden worden en op schoot zitten, om alles te zien, ookal kon hun rug dat op die leeftijd nog niet aan. Maxime vind op zijn rug liggen doorgaans wel prima. Maar hij is nu ook op een punt dat hij rondkijken in de babyrelax best al lang fijn vind. Net lang genoeg zodat ik snel een bord kan eten. :biggrin2:

Hij valt ook erg vlot in slaap voor een baby. Ale, toch itt tot wat ik gewend ben. ::) Niet te veel mee rondwandelen of te erg wiegen, ook niet aan de borst, dat werkt zelden. Maar gewoon rustig in je armen of zelfs gewoon naast je neerleggen en dan zakt hij meestal rustig weg. Hij slaapt wel wat onrustig, wordt gemakkelijk en vaak wakker, maar slaapt dan ook heel vlot nog wat verder.
Niet altijd natuurlijk, ik moet het nu ook niet mooier voorstellen dan het is, hij blijft een baby, maar ik ben echt wel iets anders gewend geweest. :-X

Hij heeft alleen vrij veel krampjes. En dan kan hij dus perioden in de dag of hele dagen erg veel huilen en vrijwel niet slapen. Tussen 4 en 5 weken oud (nu is hij net 6 weken) was dat heel erg. En als er een boertje blijft steken is hij erg lastig en onrustig waardoor die boer natuurlijk net niet kan komen. Daar kan hij zich dan al kwaad in maken.
Hij drinkt erg vaak en kleine beetjes. Als hij zich niet 100% voelt vraagt hij letterlijk de hele tijd de borst en ook op normale dagen is overdag elk uur vragen echt geen uitzondering, maar daar maak ik me onderhand niet meer druk in en ga ik maar in mee. Als zijn maag duidelijk vol is, en alles terugvloeit, geef ik hem de leegste.
Maar tussendoor is hij dus heel vrolijk en relaxed. Al bij al maakt dat dat we heel erg gelukkig zijn en nieuwsgierig uitkijken naar de tijd die komt. Als de krampjes weggaan en hij gaat beginnen spelen. Hopelijk blijft hij zo vrolijk, want dan gaan we echt nog veel plezier beleven.

Zijn grote broers vinden hem trouwens nog steeds fantastisch. :smitten:
Ze zijn er echt minstens zo blij mee als wij.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3355743
Wat een leuk pak heeft Ziva aan. Heb je ook een foto van de achterkant? Ik neem aan dat ze kan plassen en poepen met dat ding aan? Is hij ook geschikt voor reuen?
En fijn dat jullie genoten hebben op het strand!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3355744
Spikkelneus schreef:Wat een leuk pak heeft Ziva aan. Heb je ook een foto van de achterkant? Ik neem aan dat ze kan plassen en poepen met dat ding aan? Is hij ook geschikt voor reuen?
En fijn dat jullie genoten hebben op het strand!
Ik dacht gister nog, misschien moet ik even een foto maken van de achterkant.
Maar ja, ze kan gewoon plassen en poepen en het is ook geschikt voor reuen. Hij is op maat gemaakt. Ziva heeft betere kleren aan dan ik. ;D ;D Ik kan voor je nazoeken wie m gemaakt heeft.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3355755
1,5 uur strand. Droog met een klein zonnetje. Veel wind. Hoge golven, schuim op het strand. Een stel uitgelaten honden. Ik hou zo van dit seizoen. :smitten:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3355766
Mocht zaterdag eerder weg van mn werk (wel 5 kwartier :biggrin2: ).... heerlijk zeg! Voor het eerst in ruim 2 jaar... ach, de drukke maanden moeten nog komen, dus ik heb er extra van genoten :D ......
Door Eef+Stippels
#3355793
sam28 schreef: Het strand. Vandaag was een rotdag (jarig en ingewikkeld) maar vriendin heeft me meegesleept naar het strand en dat was heel fijn.
Ziva vond de regen en wind maar niks, de vis heel interessant (heel barf maar laat maar liggen vond ik ;). )
De koekjes en warme kachel heerlijk!
Fijn dat jullie genoten hebben!
En heerlijk voor Ziva dat ze een lekker warm pak heeft :)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3355803
Storing in het programma waar we in werken, wel gewerkt, maar schoot niet op en zorgt dan alleen voor ergernis omdat er nog zoveel moet, dus vanmiddag maar lekker ertussen uit gegaan voor een extra boswandeling. Heerlijk in het zonnetje dus een extra cadeautje!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3355831
Voor een ander heel normaal, maar voor mijn uitlaat doodle absoluut een hoogtepunt: 3 kwartier wandelen door een druk gebied, zonder angst, uitvallen naar alles en iedereen, grommen en paniek. Samen cappuccino drinken (zij krijgt het schuim en het koekje delen we samen :biggrin2: ) op een bankje midden tussen fietsers, skateboarders, trams, motoren, auto's, sirenes.. en lekker rustig naast mij blijven staan. Een krappe 3 maanden terug weigerde ze de voordeur uit te gaan, daarna kwamen we tot de hoek van de straat en 2x per week (ze gaat dinsdags en donderdags met mij op stap, 1 op 1) een stukje verder. Zo trots als een ouwe aap vandaag!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3355843
Els&Flow schreef:Voor een ander heel normaal, maar voor mijn uitlaat doodle absoluut een hoogtepunt: 3 kwartier wandelen door een druk gebied, zonder angst, uitvallen naar alles en iedereen, grommen en paniek. Samen cappuccino drinken (zij krijgt het schuim en het koekje delen we samen :biggrin2: ) op een bankje midden tussen fietsers, skateboarders, trams, motoren, auto's, sirenes.. en lekker rustig naast mij blijven staan. Een krappe 3 maanden terug weigerde ze de voordeur uit te gaan, daarna kwamen we tot de hoek van de straat en 2x per week (ze gaat dinsdags en donderdags met mij op stap, 1 op 1) een stukje verder. Zo trots als een ouwe aap vandaag!
Klinkt heel erg goed :D ......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door