Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3354034
Nu Shirah er niet meer is hebben we plek genoeg voor een andere hond. Het is nu wel erg stil in huis. In mijn ‘goede’ tijd had ik wel 9 honden, nu nog maar 3. Shandy de bouvier, Casca de herder en Joepie de JR.

Bij mijn eerste zoekpoging was het meteen raak. Nagenoeg op hetzelfde moment dat ik me heb ik aangemeld voor een herplaatsbouvier is er een herplaatser aangeboden die, zoals het er naar uitziet, prima bij ons pas. Een bouvier teefje, ruim twee jaar oud, woont op een boerderij, is veel buiten en is (te?) veel vrijheid gewend. Ze moet weg omdat er te weinig tijd is voor de hond, waardoor ze wat vervelende trekjes krijgt.
Als ze bij ons in de roedel past willen we haar graag een tweede kans geven.
Nu willen we de honden op neutraal terrein kennis laten maken. Wij wonen in Scheemda (NO Groningen) de bouvier woont in Silvolde (Gelderland -Oude IJsselstreek).225 km bij elkaar vandaan.
Weet iemand een plek ergens halverwege (liefst wat dichterbij Scheemda dan bij SIlvolde met oog op de terugreis met hopelijk 4 honden in de auto) waar we zouden kunnen afspreken om te gaan wandelen?
Laatst gewijzigd door Lida. S op zo 09 sep 2018, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door rosmin
#3354047
Zwolse Bos bij Heerde of bos bij Dwingeloo.
In Dwingeloo stikte het van de teken viel me laatste keer op dat ik er was, ongeveer 3 maanden geleden, weet niet hoe het nu is....
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3354087
Fioon schreef:Alteveer bij Hoogeveen
Hondenspeeltuin, afgezet terrein.
Mogelijkheid (kosteloos) om een privestuk te reserveren http://www.hondenspeeltuin-hoogeveen.nl/
Oooohhh! Ik ga die ook opslaan!
Zag al met lichte jaloezie Bello in Rotterdam vaak op mijn fb voorbij komen, en vond het al jammer dat het zover weg was. Hoogeveen is prima te doen vanaf Zwolle.


Succes Lida met het boefje, hopelijk past het.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3354281
Spannend Lida. Duimen draaien hier dat het een match is tussen de honden :duimen:
constance.blokzijl schreef:Oooohhh! Ik ga die ook opslaan!
Zag al met lichte jaloezie Bello in Rotterdam vaak op mijn fb voorbij komen, en vond het al jammer dat het zover weg was. Hoogeveen is prima te doen vanaf Zwolle.


Succes Lida met het boefje, hopelijk past het.
zag net deze langskomen op FB, is denk ik ook goed te doen vanuit Zwolle?
https://snuffeltuinen.jimdo.com/snuffel ... verijssel/
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door