Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sam28
#3353501
Ze is bij de dierenarts nog. Ze is wel 80gr aangekomen maar heeft nu koorts. Ze gaan kijken wat er is en is nu onder narcose. Bah, ik vind het allemaal maar niks. Maar 80gr aankomen en koorts past gelukkig niet bij wat engers.

Ziva vind het maar niks dat Lea daar is achter gelaten. Ze was mee en we zijn nu in het bos tot lea klaar is.
IMG_20180828_1558566.jpg
IMG_20180828_1558566.jpg (1.28 MiB) 5491 keer bekeken
Hallo we vergeten iemand!!!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3353511
Lea heeft een ontsteking in dr slokdarm en achter een kiesje. Pechvogel dus. AB kuur en dan moet het goedkomen
*opgelucht

Weer 2u bos gehad dus ben helemaal zen. :)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3353530
Ja, ik ben echt opgelucht. Madam ligt stoned op Ziva's kleedje. Ziva staat te balen dat Lea daarin ligt maar is ook wel blij want nu kan ze ongegeneerd schooien bij de vriendinnen die staan te koken ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3353565
Die Siepie. Die snapt er weinig van. Ze laat Lea met rust en gaat erbij liggen als ze kan. Heel lief. Ze wil wel Lea 's eten opeten maar een beetje kattenmelk liet ze echt voor Lea. Lea had nog niet gedronken en staat dan steeds 5 min naast de waterbak te bedenken wat ze er ook alweer deed. Stoner is het ;D
IMG_20180828_2102199~2.jpg
IMG_20180828_2102199~2.jpg (2.87 MiB) 5460 keer bekeken
Ik zou het weekend weg maar besloten thuis te blijven. Ik kan wel een andere keer weg. Maak me gewoon zorgen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3353574
Nou, Lea mag straks opnieuw naar de dierenarts. Ze wilde gisteravond helemaal niks eten terwijl eten haar hobby is. Vanochtend hield ik haar wat voor en liep ze wankel achter me aan naar de badkamer. Ze at alleen dat wat ik dr onder de neus schoof en verder niks. Ze is vervolgens verdwaast voor de kattenbak blijven staan en is naar een bank gehobbeld en ligt weer diep te slapen in de vensterbank.
Ik heb de dierenarts gebeld met dit verhaal en wil Lea graag terug zien om 10.30. Pffff. Echt ophouden nu hoor, ze moet nog wel even mee
Gebruikersavatar
Door sam28
#3353586
De dierenarts heeft getempt. Ze had een normale temp, dus geen koorts meer en geen ondertemp. Ze mocht dus wel weer mee naar huis gelukkig.
Hij heeft een prik tegen de misselijkheid gegeven en net ging ze weer spinnen toen ik het eten voor haar neus zette maar heeft 2 happen gehad. Ik laat haar nu maar even met rust en probeer het straks nog een keertje. Ze moet gaan eten in elk geval.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3353611
IMG_20180829_1513421.jpg
IMG_20180829_1513421.jpg (1.39 MiB) 5430 keer bekeken
Ze eet! De kattenmelk hoefde ze niet en kwam me halen voor haar echte maaltje. Het gaat niet hard maar het gaat. Ik zit ernaast als een bezorgde moederkloek :biggrin2:

Zijn er nog mensen met tips voor een slokdarm ontsteking? Las in een proefschrift dat het nog wel gevaarlijk kan zijn.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3353866
Het gaat wat beter met de oude taart. Ze mauwt weer met iets geluid, nog niet op volle sterkte. Heeft haar bakje in 1 keer leeggegeten ipv in 3x en speelde net wat in huis met een muisje. Ik ben positief :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3354102
Ja, ze miauwt sinds vandaag eigenlijk altijd weer met geluid. Het is nogal een kletskous ;)
Ik heb nog 3 dagen AB voor dr. Ik hoop dat het genoeg is en het niet meer terug komt.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door