Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3353364
Zo te lezen karaktertje Aquillo en ook die van mijn nieuwe hondje Osiris. Kat uit de boomkijkers, aanhankelijk zelfstandig. maak je niet druk typetjes. Leuk hoor. :) Je zal wel moeten wennen aan het kleine ras na twee langpoten ;D ;D
Door zurca
#3353367
Angelique schreef:Ah, keus gemaakt wat leuk. Gefeliciteerd met jullie Pippa :-* Ze is te schattig :smitten: Nu nog ff een paar weekjes geduld uitoefenen :biggrin2:
Nou pffff.....
En dan "moeten" we eerst nog een weekje op vakantie waardoor we een keer puppies kijken over moeten slaan.... ::) Afzien wordt het :biggrin2:
Aquillo schreef: Je zal wel moeten wennen aan het kleine ras na twee langpoten ;D ;D
Nou dat zal zeker wennen worden!! Ze is nu nog kleiner als onze kater :biggrin2:
Bij alles wat voor haar aanschaffen denk ik " Wat kleinnnnn"!!

Mijn zusje en vriend krijgen in dezelfde week als wij hun pup. Een Duitse Herder. Hij is een weekje jonger dan Pippa maar zijn koppie is bijna net zo groot als heel Pippa :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3353372
Heel veel geluk met Pippa enne.... zoveel verschil is er niet tussen een langpoot en een kortpoot.... :D :D :D :D

Is Pippa het hondje drie wat ik zo leuk vond of is dat weer een ander?
Door zurca
#3353375
Pauline schreef:

Is Pippa het hondje drie wat ik zo leuk vond of is dat weer een ander?
Deze vond jij leuk toch?
pups4weken.jpg
pups4weken.jpg (119.84 KiB) 1523 keer bekeken
Dit is inderdaad Pippa :D
Laatst gewijzigd door zurca op ma 27 aug 2018, 14:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Door zurca
#3353380
Toen jij dat schreef moest ik al gniffelen.... ik wist toen al dat de kans groot was dat zij ons hondje zou worden.

We zijn als een blok voor haar gevallen. Grappig hoe dat zo ineens ontstaat! Echt vanaf dat tweede pupbezoek en de foto's en filmpjes die er die week kwamen waren we ineens verkocht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door