Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3343292
Lizzy schreef:Ohhh nou, dat ziet er zeker mooi uit! Ik vind het een heel vrouwelijk buikje, dus ik denk een meisje :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
+1 :biggrin2:
Beide meiden gaven mij een buik rondom; bij zoon kreeg ik zo’n toeter vooruit dat je van achteren niet eens zág dat ik zwanger was...
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351285
Update: hij zit er nog steeds in. :biggrin2:
Overmorgen 40 weken ver.
En de buik is nog erg rustig eigenlijk...

Zo ziet ie er nu uit.
IMG_20180806_074848.jpg
IMG_20180806_074848.jpg (2.05 MiB) 1648 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351287
Prachtige buik! Hopelijk is hij lief voor je en wacht hij nog even tot het wat koeler is. Of hij heeft humor en komt op de laatste dag van de hitte. Hoe dan ook, toi toi toi!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351288
Maakt echt niet uit ze. In die verloskamers is het toch altijd eerder te koud dan te warm. En hitte is niet nodig, maar een mooie 25 graden is wel fijn voor zo'n baby. Dan kan je veel eenvoudiger nauwer huidcontact hebben.
Door eelke
#3351289
Ben zo benieuwd! Echt een mooie buik hoor :)

Wat voel je zelf? Laat maar zo snel mogelijk komen of we zien wel?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351290
Mag wel komen hoor.
Als hij nog een paar dagen blijft zitten, ook goed, maar we zijn er ook klaar voor.
Nog 2 weken zou ik wel erg vinden.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351292
Duim dan meteen voor een start overdag. :) Veel fijner dan dan we moeten vertrekken als de kindjes in bed liggen. Als ze dan wakker worden, zouden ze kunnen schrikken dat er plots iemand anders is om op te passen en wij weg zijn.
En een beetje aangekondigd zodat we een uurtje hebben om de opvang voor de kindjes te regelen en naar het ziekenhuis te gaan. Want bij mij weet je het niet. Als het meteen vollenbak is, is het waarschijnlijk op iets meer dan een uur voorbij. Mijn baarmoeder is nogal van het alles of niets. Een rustige arbeid daar doen we niet aan. ::)
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3351293
Oooh wat een mooie buik! Gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik duim dat ik je deze week mag feliciteren met de geboorte van je 3e voetballertje. :-* :-*
Gebruikersavatar
Door koekje
#3351294
Jaaaa, mooie buik! Maar nog niet (helemaal) ingedaald zo te zien. Al kan dat met een 3e ook nogal acuut tijdens de bevalling gebeuren.
Ik duim ook mee voor een bevalling deze week nog en onder kantoortijden :angel2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351295
Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk komt hij snel en kunnen we je nogmaals feliciteren. :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351299
3 weken geleden was er nog geen ontsluiting, wel op de juiste plek voor de rest. Morgen nog een keer langs de gyn, dan weet ik meer.
Maar de buik lijkt idd erg hoog, de hele zwangerschap al. Normaal gaat die buik al snel over in de heuvel eronder, en nu zie je echt nog een 'vallei' ertussen... Nochtans voel ik hem laag genoeg duwen hoor... ::) ook al heel de zwangerschap veel druk op m'n blaas en m'n banden daar.
Sinds deze week heb ik ook echt striemen onderaan de buik wat wil zeggen dat daar toch extra druk op staat, maar dat stukje daaronder geeft dus om 1 of andere reden niet mee...
Maar ja, daarmee is die buik mooi rond. :biggrin2:
Door Danny
#3351650
Succes met de laatste loodjes! Hoop dat de bevalling vlot zal verlopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door