Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350326
Charlie Angel schreef:Heerlijk he! Het is nu in huis ook iets aangenamer. Maar het mag echt nog wel verder afkoelen, want volgende week komt weer die hitte.
Nee meen je niet :-X :'(
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3350328
Hier ook eindelijk buitje waarbij de straat nat is :D
Geen hoosbui waarbij er plassen ontstaan maar genoeg om het idee te hebben dat ik niet hoef te sproeien vanavond ;)
Door millyckk
#3350331
Charlie Angel schreef:Heerlijk he! Het is nu in huis ook iets aangenamer. Maar het mag echt nog wel verder afkoelen, want volgende week komt weer die hitte.
Ja, hier nog 25 graden in huis ::) ..

Gisteren meelwormen gekocht voor Kees, de merel, maar die dombo zit nu net naast het bakje wormen te zoeken ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3350336
Lijkt erop dat wij nu een echte bui van ruim een uur krijgen. De bijbehorende wind heeft iig al voor flinke verkoeling gezorgd :)
Door Lizzy
#3350337
Angelique schreef:Lijkt erop dat wij nu een echte bui van ruim een uur krijgen. De bijbehorende wind heeft iig al voor flinke verkoeling gezorgd :)
Lekker! Geniet er maar van!

Wij hebben vanmorgen ook een heuse stortbui gehad. Meerdere. Nu staat er alleen nog een keiharde wind maar de lucht is weer strakblauw. En 22 graden. Zo mag het de rest van juli, augustus en september wel van mij blijven :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350338
Heel raar, we hadden dus onze voorraad emmers en gieters gevuld vanuit de regenton. Daarna kwam er nog een half uur flink regen en de regenton is amper verder gevuld. Snap er helemaal niets van. Maar goed, de planten hebben allemaal heel flink water en we hebben voorlopig weer even regenwater voor de moestuin, dus ala.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3350343
Lizzy schreef:Lekker! Geniet er maar van!

Wij hebben vanmorgen ook een heuse stortbui gehad. Meerdere. Nu staat er alleen nog een keiharde wind maar de lucht is weer strakblauw. En 22 graden. Zo mag het de rest van juli, augustus en september wel van mij blijven :biggrin2:

Nou het begon leuk, maar is ondertussen weer een flutbuitje geworden.
Door Lida. S
#3350344
Het heeft geregend en ik heb zelfs onweer gehoord.Maar het is niet nat geworden buiten.Er is hooguit 1mm gevallen. Gelukkig is het wel afgekoeld.
Door Lizzy
#3350347
Angelique schreef:Nou het begon leuk, maar is ondertussen weer een flutbuitje geworden.
Zo jammer dit..... :-\ . Juist in het oosten van het land was een flinke regenbui ZO nodig.......
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3350348
Officieel is de hittegolf vandaag ten einde.
De Bilt heeft de 25 graden vandaag niet gehaald als enige weerstation in Nederland ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350352
dinky89 schreef:Officieel is de hittegolf vandaag ten einde.
De Bilt heeft de 25 graden vandaag niet gehaald als enige weerstation in Nederland ::)
Tis hier 30. Maar hier is al ruim 1 maand , denk zelfs bijna 2, een hittegolf bezig hoor. Dat het beneden de 25 was is op 1 a 2 vingers na te tellen ::)
Door fransbulletje
#3350355
De buien zagen er indrukwekkend uit op buienradar maar bleef weinig van over.
Beetje onweer en geen regen van betekenis.
Het is buiten lekker afgekoeld, nu binnen nog.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3350360
Hier bij ons is er ook nauwelijks iets gevallen. Als ik naar weerplaza ging, stond er steeds bij onze regio "Het regent nu". Nou mooi niet dus :( Na een uur of 10 vanochtend is hier niets meer gevallen. Gelukkig is het wel ruim 10 graden koeler dan gisteren!
Door tt-tjes
#3350361
Hier hebben we vanmorgen om 8 uur een miezerbuitje gehad van 5 minuten. Maar om 10 een klein buitje en zo telkens om het uur ern beetje. Vanaf 13.00 niks meer. Maar wel een heerlijke wind die nu door het huis waait.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door