Hier doen de bullen het eigenlijk best goed. Dit zijn dan wel van die momenten dat ik soort van blij ben dat Manu en Mexi en niet meer zijn die konden beide niet goed tegen de hitte. Mexi ging wel altijd op de koele tegelvloer in de keuken liggen maar daar kon je bijna niet mee wandelen in de warmte. Manu trok het gewoon heel slecht bleef maar hijgen en hijgen
Rana (bijna 8) is heel rustig komt wel haar knuffeltje halen en wil soms bij je liggen maar nooit lang. Dex wil af en toe echt spelen moet zijn jonge energie ook kwijt maar is ook wel een stuk tammer. We gaan niet elke avond maar wonen redelijk dicht bij het strand en gaan daar regelmatig 's avonds naar toe om ze te laten rennen en zwemmen - Dex zwemt nog steeds niet maar gaat wel heel blij en graag het water in

Al het overige zwemwater in de buurt slaan we over ivm blauwalg of in iedergeval niet fris genoeg meer.
Zelf heb ik er niet zoveel moeite mee ja het is warm maar ik geniet er wel van denk maar zo dat we voor we het weten weer regen, wind en kou hebben
Hier staat nu trouwens wel een windje dus alles tegen elkaar open gezet om de boel door te laten tochten. In huis is het 26 graden zag ik net. Ik vraag me af of het warmer was geworden met de oude kozijnen nog of dat het eigenlijk niet zoveel scheelt. We hebben wel altijd alles open vind het vreselijk om met mooi en warm weer ramen en deuren dicht te houden