Lees ook dit topic even (over katten en ei):
viewtopic.php?t=83012
Elke dag lijkt mij ook veel maar echt schadelijk kan het niet zijn (zolang ze ook de rest van hun bakje eten en die voedingsstoffen binnenkrijgen). Maar ik zou ook eerder naar 1 tot 3 keer per week neigen.
Wel zou ik eerst eens kijken of ze het lusten. En dus niet direct onder de KVV stoppen (of mengen). Sowieso is het goed dat je van alles probeert. Laat ze maar lekker vroeg met alles in contact komen. Dan zijn ze (hoop ik) op latere leeftijd niet zo kieskeurig.
Je ziet in het andere topic dat ze de schaal ook wel zouden moeten kunnen eten (niet schadelijk). Maar daar heb ik dan het gevoel bij dat dat ook scherpe stukjes zijn (net als je topic over bot-scherven). Maar misschien kauwen ze daar ook op. Je ziet daar in ieder geval dat niet alle katten de schaal lekker vinden.
Ik zou dus zeggen, kwak eens een rauw ei kapot in een schaaltje en kijk wat ze ervan eten

Misschien gaat het wel schoon op

Mochten ze er niet naar omkijken, dan kun je eens een klein beetje KVV erbij doen om te zien of ze het dan wel gaan/leren eten.
(PS. Ik heb ze hier ook nog nooit rauw ei gegeven. Wel de eendagskuikens waar ze helemaal dol op zijn.)