Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door aisa
#334956
hoi ervaren barfers en natuurlijk ook de beginnelingen ik had een vraagje ik wil graag met barfen beginnen aisa krijgt nu versvoer maar begin hier pas mee als ik er echt zeker van ben . is er niet een soort proefwerk te maken met vragen over barffen zodat er een soort basis onstaat ik wwet er is veel goede info te krijgen en vindt dit ook super als ik een rare vraag stel mag je het rustig zeggen al die info overdondert ook een beetje maar zal wel goed komen nou goed idee of niet tot hoors en bedankt pe en aisa
Door Truus
#334961
Het idee is leuk ;) maar eerst moet je voor een proefwerk leren dus.....alle informatie staat in de bibliotheek over barf.
Succes met het leren :D
Door aisa
#334973
hoi dat klopt ga dadelijk naar iemand toe die wwet waar ik kippenekken krijg die ga ik zeker halen en invriezen en dan sparen voor een gehaktmolen maar goed alles op zijn tijd groetjes hoie pe en aisa
Door Laura2004
#335008
aisa schreef: hoi dat klopt ga dadelijk naar iemand toe die wwet waar ik kippenekken krijg die ga ik zeker halen en invriezen en dan sparen voor een gehaktmolen maar goed alles op zijn tijd groetjes hoie pe en aisa
kippenekken hoef je niet te vermalen in een gehaktmolen hoor, die kan je gewoon heel geven ;) Er kan echt heel weinig misgaan met kippenekken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door