Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3345716
En de peut begint ook steeds weer over een week Ibiza . dat hoort eigenlijk ook in het programma ...."" thuiskomen in jezelf ""
Hij heeft nog steeds een plekje voor mij open , en denkt nog steeds dat ik van gedachten verander
Maar dat doe ik niet , en dat zeg ik ook steeds ...
Het is in groepsverband , maar ik ben geen mens wat zich laat sturen . Ik krijg de kriebels van dergelijke dingen . Zo laat dit , morgen dat ... voor mij geen positieve energie dus
Dus ik heb hem al gezegd dat ik een heel ander plan heb bedacht , in het najaar ergens in de middle of nowhere op vakantie met mijn harige vriendin
Mijn omgeving heeft ook bedenkingen , maar ik laat mijn plannen en hetgeen ik wil niet beinvloeden door angst
Ik doe het lekker toch , en het lot kan overal liggen
Door Siberienne
#3345729
smulpaap schreef:En de peut begint ook steeds weer over een week Ibiza . dat hoort eigenlijk ook in het programma ...."" thuiskomen in jezelf ""
Hij heeft nog steeds een plekje voor mij open , en denkt nog steeds dat ik van gedachten verander
Maar dat doe ik niet , en dat zeg ik ook steeds ...
Het is in groepsverband , maar ik ben geen mens wat zich laat sturen . Ik krijg de kriebels van dergelijke dingen . Zo laat dit , morgen dat ... voor mij geen positieve energie dus
Dus ik heb hem al gezegd dat ik een heel ander plan heb bedacht , in het najaar ergens in de middle of nowhere op vakantie met mijn harige vriendin
Mijn omgeving heeft ook bedenkingen , maar ik laat mijn plannen en hetgeen ik wil niet beinvloeden door angst
Ik doe het lekker toch , en het lot kan overal liggen

In de middle of nowhere kom je niemand tegen - weinig gevaar :biggrin2:

Weet je al waar je heen wil? Ik heb een paar van de ‘bijtank’ stekjes waar op een of andere manier een rust heeft die je verder niet vindt. Bij mij zijn dat vaak bergen of heuvels. Op het moment zou ik ook het liefste in mijn eentje op een berg gaan zitten, heerlijk lijkt me dat! Zo’n groepsgedoe.. ook niet zo aan mij besteed.

Ik heb dat echt gemerkt, dat voor mij het helend is om even offline en onder de radar te zijn. Geen contacten, geen eisen. In de huidige wereld is dat best lastig, maar het lukt je vast als jij dat wil!
Door smulpaap
#3345776
Siberienne schreef:In de middle of nowhere kom je niemand tegen - weinig gevaar :biggrin2:

Weet je al waar je heen wil? Ik heb een paar van de ‘bijtank’ stekjes waar op een of andere manier een rust heeft die je verder niet vindt. Bij mij zijn dat vaak bergen of heuvels. Op het moment zou ik ook het liefste in mijn eentje op een berg gaan zitten, heerlijk lijkt me dat! Zo’n groepsgedoe.. ook niet zo aan mij besteed.

Ik heb dat echt gemerkt, dat voor mij het helend is om even offline en onder de radar te zijn. Geen contacten, geen eisen. In de huidige wereld is dat best lastig, maar het lukt je vast als jij dat wil!
Precies . Geen gevaar , ik werd in Noorwegen eens wakker van wat rendieren om mijn tentje heen . Nou liever rendieren dan .....
Maar er komt vast wel een idee , ik heb het plan en de rest volgt wel hoor
Bedankt voor je PB ;)

Het was verder weer een soort van emo-dag . Mijn buren zijn bv zo waanzinnig lief , allemaal even behulpzaam , en daar schoot ik weer helemaal van vol . Ik zat uiteindelijk bij mijn buurjongen van 18 op schoot vanmiddag . Hij hielp me even met wat dingen waar ik met mijn warrige hoofd weer niet uit kwam . Ik bedankte hem en brak , kom maar hoor buuv , kom maar effe lekker bij me zitten ... zo lief . Zit je dan als 18 jarige , met een historisch gebouw op schoot :P :biggrin2:
Door Lizzy
#3345782
smulpaap schreef:En de peut begint ook steeds weer over een week Ibiza . dat hoort eigenlijk ook in het programma ...."" thuiskomen in jezelf ""
Hij heeft nog steeds een plekje voor mij open , en denkt nog steeds dat ik van gedachten verander
Maar dat doe ik niet , en dat zeg ik ook steeds ...
Het is in groepsverband , maar ik ben geen mens wat zich laat sturen . Ik krijg de kriebels van dergelijke dingen . Zo laat dit , morgen dat ... voor mij geen positieve energie dus
Dus ik heb hem al gezegd dat ik een heel ander plan heb bedacht , in het najaar ergens in de middle of nowhere op vakantie met mijn harige vriendin
Mijn omgeving heeft ook bedenkingen , maar ik laat mijn plannen en hetgeen ik wil niet beinvloeden door angst
Ik doe het lekker toch , en het lot kan overal liggen
Kan heel goed zijn, zo'n week. En ik geloof ook wel in de groepsdynamiek. Maar dan moet je er wel een beeeeetje een soort van zin in hebben of voelen dat het goed voor je is. Als dat ontbreekt dan gaat ut 'm niet worden denk ik.
Door Eef+Stippels
#3345820
smulpaap schreef: Het was verder weer een soort van emo-dag . Mijn buren zijn bv zo waanzinnig lief , allemaal even behulpzaam , en daar schoot ik weer helemaal van vol . Ik zat uiteindelijk bij mijn buurjongen van 18 op schoot vanmiddag . Hij hielp me even met wat dingen waar ik met mijn warrige hoofd weer niet uit kwam . Ik bedankte hem en brak , kom maar hoor buuv , kom maar effe lekker bij me zitten ... zo lief . Zit je dan als 18 jarige , met een historisch gebouw op schoot :P :biggrin2:
Is dat even lief :)
Fijn dat je zulke mensen om je heen hebt!
Door smulpaap
#3346634
Nou , afgelopen Woe dus op pad geweest . En ik heb genoten ! Het werd uiteindelijk toch nog mooi weer . Dus we konden ook nog in het zonnetje zitten op het terras
Hondjes hebben ook genoten . De volgende dag was ik dus wel bekaf . Maar ja , extra rust genomen . En verder niet te moeilijk gedaan , makkelijke maar wel gezonde hap o.a . En verder de boel de boel . Vrijdag met de tut aan de loop , en toen moest ik langs ongeveer 30 schoolkinderen . Die hadden verkeersexamen , ik wist niet hoe snel ik daar voorbij moest
Dat gegil en al die fietsbellen bbrrr . Gisteren rustig aan gedaan , want er stond vandaag een bezoek aan mijn jongste kleindochter in de agenda .
Ik ben er twee uurtjes geweest , en toen werd ik moe en ben dus naar huis gegaan . Maar ik heb even heerlijk genoten van het kleine grietje :-*
Verder heb ik afscheid genomen van nog een ""vriend "" ruim 25 jaar geleden ben ik gestopt met roken , en daarna nooit meer een shaggie gedraaid .
Terwijl er in die 25 jaar ook wel gebeurtenissen waren .... maar nee . Nooit een terugval gehad .
En nu , na dit alles had ik dus wel ""vriend shaggie "" nodig . Dat begon met twee tot drie peukies per dag . Maar zo zoetjes aan werd ik een soort van kettingroker .
Aan het einde van de dag lagen er 15-20 peuken in de asbak :-X Een soort van inhaalslag ? Ze begonnen me steeds beter te smaken
Maar dit is natuurlijk een hopeloze zaak voor mijn conditie en mijn energie . En hoe langer je doorgaat ....
Dus: Ik ben gisteren maar even naar een dampwinkel gegaan . En nu ga ik dus voorlopig maar tevreden lurken :biggrin2:
Gelijk maar twee van die dingen gekocht , eentje met nog wel nicotine en de andere zonder . Ze staan gezellig naast me , en ik neem afwisselend een hijs
Radicaal stoppen gaat het hem nu vrees ik echt niet worden .
Door smulpaap
#3348870
Het niet meer roken van shag gaat goed ! Ik kwam het pakje van de week nog tegen in een kast . Wist niet eens meer dat het er nog lag .
Ik lurk (nog ) wel :biggrin2: Maar huisarts en peut zeggen ook ... doe maar . radicaal stoppen gaat het hem nu (nog ) niet worden
Wel zoveel mogelijk die zonder nicotine , maar het ritueel geeft me ook een bepaalde rust
De sessies bij de peut hakken er (nog ) stevig in . Er gebeurt daarna best veel in het lijf . Het is vooral boosheid en daaronder zit verdriet
Maar het verdriet heeft nog niet de ruimte ......
Ik doe dagelijks braaf mijn huiswerk , de oefeningen . En ik slaap als een marmot , ook overdag slaap ik even
Ik verdraag inmiddels wel wat meer prikkels , en mensen . Al een paar keer met 1 persoon lekker een terrasje gepikt
1 persoon gaat goed , we hebben dan een leuk gesprek , we lachen en de taart is altijd van de partij :biggrin2:
Die vind het helemaal geweldig , vreemden die haar aandacht geven . In de dampwinkel is ze ook een soort van lieveling geworden
Butler zit smaakjes uit te proberen en de taart ligt onder tafel te loeren wat er allemaal gebeurt , de medewerkers vinden haar allemaal even schattig :biggrin2:
Verder twee keer per week naar zee met mijn hondenvriend & Maxi , lekker samen wandelen en babbelen , en genieten van de twee monsters ....
Vrijwilligerswerk gaat goed . Ik ben begonnen met nog een groepje . De z.g langzame groep . Oudere dames met een iets minder hoog niveau
Ze kletsen me eigenlijk wel teveel , maar het is 30 minuten en net te doen
Twee weken geleden ben ik aangereden , door een testosteronbom op een racefiets . Ik kon gelukkig springen , en de mafkees reed gelukkig (voor hem )door
Ik had hem anders met mijn korte lontje in elkaar geslagen . Ik ken momenteel mijn eigen krachten niet , door de boosheid
Door smulpaap
#3352764
Tibbies schreef:Smulpaap, ik hoop dat geen nieuws, goed nieuws is.


Dank voor je belangstelling ;)

Het gaat wat beter , maar er is nog een hele weg te bewandelen . Ik krijg wat meer energie . Ik ben wel weer 3 kg afgevallen . Er is inmiddels 10 kg af .
De scherpe randjes zijn er bij ons beiden vanaf . We gaan inmiddels goed met elkaar om . Thara accepteert nu dat de baas ook weer weg gaat als ie op de koffie is geweest .
En verder probeer ik vooral leuke dingen te doen . dat geeft weer positieve energie . Laatst met het warme weer bv met een fluisterbootje wezen varen in de polder ... heerlijk !
En de tut vond het ook erg boeiend :biggrin2: In de boot is er van alles te zien , en als je dan naar de kant gaat met dat ding , en je mag eruit . Oh zeg mag ik hier het weiland in :D
En natuurlijk zwemmen onderweg .
driehuizen 017.JPG
driehuizen 017.JPG (3.62 MiB) 2710 keer bekeken
driehuizen 124.JPG
driehuizen 124.JPG (3.57 MiB) 2710 keer bekeken
driehuizen 145.JPG
driehuizen 145.JPG (3.81 MiB) 2710 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door