Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door trusty
#334664
Wij zijn nu ruim 2 maanden aan het barfen met zo nu en dan een CB dag er tussen door. Iedreen is erg tevreden. Honden doen het er goed op en vinden het leven veel interssanter. Wij hebben een vraagje, door de groentenmix doen we ook fruit is dat de bedoeling of moet je de 2 mixen apart houden. Omdat een van de honden niet van fruit houdt is dit de oplossingom hem toch fruit naar binnen te laten krijgen.Wie Oh wie kan mij hier over inlichten. :o :o
Door Marion
#334665
Ik heb gehoord dat honden van fruit in combinatie met andere eten winderig kunnen worden. Hier bij mijn honden is dat niet het geval. Zij hebben er geen last van dus voor zover ik weet kun je gewoon fruit in combinatie met andere dingen geven tenzij ze er winderig van worden, dan zou je het op nuchtere maag moeten geven.
Door Lizzy
#334680
Als ze er niet winderig van worden, kun je het gewoon blijven mengen. Overigens heeft een hond niet echt fruit nodig. En het bevat vrij veel suikers. Dus, als je hond geen fruit lust, kun je ook besluiten geen fruit te geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door