Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Janie2
#3346146
Pff spannend, ik hoop snel op een behandelbare uitslag. Wordt wel eens tijd Nelson, energie krijgen en spekkies kweken.
Heel veel sterkte met de zenuwen en voor Nelson het ondergaan van de onderzoeken en het roesje.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3346192
O meis, heel veel sterkte en kracht gewenst.

Niks is erger dan je maatje ziek zien zijn en dat er maar geen oorzaak gevonden kan worden.

Heel veel duimpjes, dat alle onderzoeken goed mogen gaan en ze een oorzaak vinden die opgelost gaat worden! :duimen: :duimen: :duimen:
:bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3346296
Pffff, arme Nelson, nog zo'n jong ventje en dan zo ziek.... Hopelijk vinden ze iets waar wat aan gedaan kan worden, sterkte :duimen:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3346422
Nelson gaat naar Eersel. De dierenarts hier weet het niet meer. Hij gaat wel mee naar huis voor het weekend want aangezien ze niet weten wat hij heeft kunnen ze niets voor hem doen en de stress van in een kennel zitten doet hem geen goed. In Eersel mogen we maandag al komen.
Door MillyMol
#3346428
Tjonge konge Nelson, wat mankeert je nou toch vent?
Wat een stress Marlous, voor jullie en voor Nelson. Ik hoop zo dat er iets gevonden wordt en dat het te behandelen is! :bigarmhug:
Door Janie2
#3346429
Is hij al onder narcose geweest?
Pff wat een stress, duimen draaien hier heel hard. Fijn dat hij het weekend bij jullie kan zijn, en maandag volle bak er tegenaan in Eersel.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3346434
Ik volgde in stilte mee, maar wil jullie toch even heel veel sterkte wensen in deze onzekere tijden
Hopelijk wordt er snel ontdekt wat er nu loos is met de kanjer en kunnen jullie snel weer aan zijn herstel gaan werken :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door chery
#3346650
Poosje niet meegelezen op bp en nu lees ik dit nadat het eerst positief leek.

Heel veel sterkte met Nelson en alle onderzoeken.
Wat een zorgen!!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door