Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3346109
Al lange tijd heb ik heimwee naar de Noordoostpolder, echt heimwee!
Meneer Angel vind het daar ook een erg fijne omgeving om te wonen, dus de beslissing om toch nog eenmaal te verhuizen was snel gemaakt.
Maar ja, plannen en regelen en hoe en wat willen we, dat neemt een hoop tijd in beslag en dan moet het nog gaan lukken zoals we graag willen.

Nu is het dan eindelijk zover en kan ik het hardop zeggen; we gaan verhuizen naar de NOP!!!!
We hebben een heerlijke hoekwoning uit 1955 gekocht, eigen oprit en tuin van 10 bij 20 meter! Wat zal Charlie blij zijn (maar wel pas als het verhuizen achter de rug is. :biggrin2: ) Zelfs met een grote bijkeuken en overkapping, wat wil een mens nog meer.

Overbodig om te zeggen dat we dolblij zijn gok ik! :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3346117
Charlie Angel schreef:Al lange tijd heb ik heimwee naar de Noordoostpolder, echt heimwee!
Meneer Angel vind het daar ook een erg fijne omgeving om te wonen, dus de beslissing om toch nog eenmaal te verhuizen was snel gemaakt.
Maar ja, plannen en regelen en hoe en wat willen we, dat neemt een hoop tijd in beslag en dan moet het nog gaan lukken zoals we graag willen.

Nu is het dan eindelijk zover en kan ik het hardop zeggen; we gaan verhuizen naar de NOP!!!!
We hebben een heerlijke hoekwoning uit 1955 gekocht, eigen oprit en tuin van 10 bij 20 meter! Wat zal Charlie blij zijn (maar wel pas als het verhuizen achter de rug is. :biggrin2: ) Zelfs met een grote bijkeuken en overkapping, wat wil een mens nog meer.

Overbodig om te zeggen dat we dolblij zijn gok ik! :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding
Helemaal te gek dat je gaat verhuizen naar de plek waar je graag wilt zijn toch! ;) Heerlijke tuin zo te zien; doet aan eigen tuin denken. Mag ik vragen waar in de NOP? Heb er jaren gewoond (eerst Swifterbant in Flevopolder) vlakbij Kraggenburg. Tuinderswoning die we toen helemaal hebben verbouwd tot echte villa... Toen ie klaar was kwam de scheiding op gang...
Maar zoals voor mij bos essentieel is (never nooit meer naar de polder/westen :-X ), ben jij dus het gelukkigst in ons polderland. Blij voor je! Of zit je ergens in het noorden bij Kuinderbos?? ::)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3346122
Dank!!

Ik heb zelf jaren in Kraggenburg gewoond, vlakbij het Voorsterbos, tot de scheiding.

Nu gaan we in Creil wonen, vlakbij het Kuinrebos dus inderdaad. Voor ons is bos ook echt heel belangrijk en daar heb ik mij in Deventer echt in vergist. In de polder kunnen we ons hart weer ophalen. Veel bos en veel rust!

Leuk dat jij daar ook gewoond heb, zo leer je nog eens iets van elkaar. Waar woon jij nu?
Door hannabelgje
#3346152
Ronald schreef:Ik zie al een mooi plekje voor een barbecue... :cool:
Goh das toevallig, ik ook.
Gefeliciteerd! Ik vind het ook heerlijk daar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door