Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3344745
Verslagen schrijven tijdens de keuringen van de jonge honden (Wetters) tijdens de fokkersdag vandaag. En dan van de keurmeester te horen krijgen dat ik er echt kijk op heb en dat ik daar echt wat mee moet gaan doen. Wat een compliment als je bedenkt dat ik pas 2 jaar een Wetter heb en er daarvoor nog nooit 1 gezien had. :cool:
Door Anne in Zweden
#3344748
Kim_S schreef:Verslagen schrijven tijdens de keuringen van de jonge honden (Wetters) tijdens de fokkersdag vandaag. En dan van de keurmeester te horen krijgen dat ik er echt kijk op heb en dat ik daar echt wat mee moet gaan doen. Wat een compliment als je bedenkt dat ik pas 2 jaar een Wetter heb en er daarvoor nog nooit 1 gezien had. :cool:
Wat leuk, en goed, Kimmekind! Misschien is het juist een voordeel dat je nog maar kort in de Wetters zit - frisse kijk, scherpe blik, zoiets. Maar geweldig om te horen!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3344757
3 slapende kindertjes, alledrie 'omgevallen' tijdens het spelen. Nu heb je daar bij baby's natuurlijk wel eens kans op en kleutertje is ziek, maar het is zo cute! En dat ik hele schattige kindertjes heb, maakt het uiteraard nog schattiger.
Meneer was het ook al eerder met me eens; wij hebben enorme leuke en schattige en mooie kinders gemaakt :cool:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3344772
Wat een mooi compliment Kim :cool:

Hier vanavond lekker baby zeehondjes wezen kijken. Zo prachtig om te zien hoe de moeders beschermend met hun baby's omgaan :)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3344827
20180610_160243.jpg
20180610_160243.jpg (3.27 MiB) 2126 keer bekeken
:smitten:
Zooooooooooooo blij mee!! :-* bedankt Kim en Lida :-*
En Lida; de aardbeitjes zijn heerlijk!! :D dank je wel!! (Ik kon het niet laten direct te smikkelen :-[ ;D )
Door hannabelgje
#3344838
Mijn nieuwe kippenkinders opgehaald. 2 choco zijdehoenders haan Tony en hen Nelly en een rood haantje genaamd Ed. Ik hoop er volgend jaar schattige kuikens van te krijgen. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3344856
Wat een schatjes Hanna!

Vandaag een vijfjarig manneke blij gemaakt met visjes. En een aquarium. En onszelf blij gemaakt met het afscheid van het aquarium. Kunnen we verder met het opknappen van de woonkamer en voor een nieuw tv-kastje gaan kijken.

En daarna een hele fijne middag met mijn mams gehad, ter gelegenheid van mijn vaders verjaardag. Hij zou blij zijn geweest als hij wist hoe fijn we hebben kunnen praten, dus het voelt extra goed.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3344882
Inge en Bono schreef:20180610_160243.jpg :smitten:
Zooooooooooooo blij mee!! :-* bedankt Kim en Lida :-*
En Lida; de aardbeitjes zijn heerlijk!! :D dank je wel!! (Ik kon het niet laten direct te smikkelen :-[ ;D )
Hij is er! Woeiiiiiiii :D
:biggrin2:

Anne!!! Kijk nou, het lijntje vanuit Zweden is weer wat langer geworden ;D
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3344931
Waaaaaaaaaaahhh :D :D :D de vleesmolen is echt fantastisch!!! Ik had maar even een karkasje eruit gelegd; iets met druk vandaag. Zonde!!! Prrrrr en weg was karkasje :D
Pum heeft gesmikkeld :smitten:

Ik ben woensdag vrij, dan gaan masjientje en ik de inhoud van de vriezer eens even te lijf! :biggrin2:
Door - pien -
#3344944
hannabelgje schreef:Mijn nieuwe kippenkinders opgehaald. 2 choco zijdehoenders haan Tony en hen Nelly en een rood haantje genaamd Ed. Ik hoop er volgend jaar schattige kuikens van te krijgen. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Wat een leuke kippies :smitten:

Boodschappen doen (kop op het mandje, zo vol zat 'ie, en ik had nog niet eens alles van m'n lijstje), en dan kom je bij je fiets en past alles nét in de fietstassen, pfjoe...is weer even wennen dat je niet meer met de toet bent, het zijn wel grote fietstassen maarre....
Door hannabelgje
#3345114
Ook nog een geluksmomentje vandaag. In de lunchpauze ging ik een rondje lopen en toen stond ik oog in oog met een heuse vos. Een prachtig beest en super dichtbij. Metertje of 10. We keken elkaar aan gedurende 10 seconden ofzo en toen rende hij of zij weg. Ik was zwaar onder de indruk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door