Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3343347
… Nog een huis. In Hongarije. Deel twee van mijn “Masterplan is daarmee geslaagd. :mbounce:
Ik heb een leuk huisje gekocht in een prachtige omgeving in het zuidwesten van Hongarije. Beetje gedateerd -laten we zeggen: retro stijl :biggrin2: - maar in perfecte staat en liefdevol verzorgd door drie generaties van een familie. Modernisering kan, maar hoeft zeker niet direct. Het bestaat uit:
-een woonhuis
-een veranda
-een binnen- en buitenkeuken
-een keuken, badkamer, woonkamer en twee slaapkamers
-een gastenverblijf
-schuren en werkplaatsen
-een moestuin
-een natuurlijke kelder
-een rookhok (niet voor sigaretten, maar voor zelfgemaakte worst ;D )
-een waterput
-een deel van een heuvel met een uitzicht “to die for”. :yeehaa

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De komende jaren ga ik hier regelmatig heen om vakantie te vieren en over een paar jaar hoop ik me hier permanent te vestigen.
Laatst gewijzigd door MillyMol op ma 28 mei 2018, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3343349
Wat een heerlijke omgeving! Ook de vertrekken/kamers zien er leuk uit (ondanks dat het gedateerd is).... Kan wel begrijpen dat je het hebt gekocht :) ... Veel plezier de komende jaren!
Door MillyMol
#3343366
Kaio schreef:oo gaaf hoor! :D

En die keuken, krijg wat deja-vu's binnen :biggrin2:
Dat had ik ook ja! Maar het is een prachtige plek, het huis zelf is in perfecte conditie en ik loop zo de natuur in.
Door Lizzy
#3343383
Oh wow!! Wat een ontzettend leuk schattig mooi huis en wat een omgeving :smitten:

Nou gefeliciteerd :-* ! Ik hoop dat je er ontzettend veel plezier aan gaat beleven!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343384
Je hebt ook van die dubbele ramen zie ik.

En de kelder is dat zo'n soort van hobbit hol in de tuin? Met direct een trap naar beneden ?

Nu moet je zelf wel Hongaarse salamiworsten gaan drogen he. Je kent ze toch wel he :P


En hoe staat het inmiddels met je Hongaarse les eigenlijk?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door