Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341936
Janie2 schreef:Ahhh wat fijn hij krijgt weer praatjes ;D !

Gedver berenklauw geeft echt nare brandblaren, maar die dingen zijn nu nog niet zo groot en nog niet gemaaid, en volgensmij is die plek bij jouw beer volledig afgesloten van zonlicht toch :D ? Berenklauw heeft zonlicht nodig om wonden te veroorzaken. Ik zie m al lekker niets vermoedend met zn fluit en poten in de lucht zonnebaden :o
g
zo ligt ie wel best vaak ::) :biggrin2:
Door eelke
#3341942
Oh nou inderdaad, Gijs had toen ook last van berenklauw, volgens de dierenarts, op precies dezelfde plek (zijn net ingedaalde balletjes toen :-X ). Maar die zwol ook helemaal op en moest aan de vochtafdrijvers.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341962
Hij is weer aan het slapen.

Maar vanochtend kon ie weer sambadansen :D (hij kan zo rondjes om je heen dansen, lenig in zijn rug dus die kont zwaait alle kanten op, hij kan bijna dubbel klappen). Het zijn maar korte energie stoten, voor de rest heet ie veel behoefte aan slaap.
Er zijn nog groene plekken, en wat harde platen maar tis wel rustiger. Blijf me afvragen wat het was, want het zijn meerdere kernen van spots eigenlijk, nou ja ik zal het nooit met zekerheid weten.
Enige en belangrijkste is dat ie wel vooruit gaat :) Daar ben ik wel echt blij om want die eerste 2 dagen :-X :-X :-X
Gelukkig blijft hij er wel vanaf, volgens mij heeft ie ook geen jeuk, ja soms voelt ie wel wat of het jeuk of pijn is weet ik niet, kan beide, pijn had ie sowieso wel de eerste dagen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341968
Hij lag net voor het eerst weer op zijn zij! :D :D :D Dus ik heb het meteen wat beter kunnen bekijken. Stemde me toch echt positief, blij met de AB :) Wordt dalijk wel wat puinruimen met de vacht eromheen maar dat is voor later, ga er nu niet aan lopen trekken en pulken.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3341987
Kaio schreef:Hij lag net voor het eerst weer op zijn zij! :D :D :D Dus ik heb het meteen wat beter kunnen bekijken. Stemde me toch echt positief, blij met de AB :) Wordt dalijk wel wat puinruimen met de vacht eromheen maar dat is voor later, ga er nu niet aan lopen trekken en pulken.
Geweldig!!!
Wat fijn dat hij al zo snel aan het opknappen is en zich lekkerder gaat voelen. :)

Kan je de (vieze) vacht niet gewoon wegknippen?
Doe ik altijd, groeit toch wel weer aan. :P

Beterschap met/voor Fozzy. :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341991
Dankjullie :-*
Die vacht zal waarschijnlijk gedeeltelijk knippen worden, maar voor nu laat ik het even zo, wil niets triggeren .
En het kan wel een paar daagjes wachten nog.
Door hannabelgje
#3342001
Fijn dat het beter gaat. Staan er geen eiken waar jullie wandelen? Bultjes op plaatsen waar kleding strak zit klinkt mij als eiken processierups in de oren. Hier is het ook alweer feest met die krengen. En ook honden kunnen er flink op reageren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Lizzy
#3342006
Kaio schreef:Dankjullie :-*
Die vacht zal waarschijnlijk gedeeltelijk knippen worden, maar voor nu laat ik het even zo, wil niets triggeren .
En het kan wel een paar daagjes wachten nog.
Vind ik ook. Daar is toch geen bloedspoed bij ook?
Door Siberienne
#3342007
Toen Janouk zo’n grote hotspot had, moet ik van de DA toch flink schoonmaken om die dode zwarte huid eraf te krijgen, omdat het anders door kon gaan met broeien, volgen hem dan dus. Ik zou wel kijken of je het zo droog mogelijk kan houden dat het niet onder de vacht aangekoekt zit en weer gaat smetten?

Bij Janouk kwam de huid van zijn ballen er af als eenhoorn droge zwarte korst, was heel bizar gezicht weet ik nog.
Gebruikersavatar
Door chery
#3342018
Lees alles nu pas. Wat een ellende!! en helemaal met zo'n vacht!!!
Ik heb het laatst gehad als reactie op reactie aan de wang van mijn hond. Hij bleef maar krabben en open maken.
Op het laatst toch maar iets met cortisonen erop gedaan en ging helende weer heen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door