Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341834
Nou ging net zijn staartje heen en weer toen ik beneden kwam. En hij stond zelfs even op om me te begroeten.
Dat is dus wel al een vooruitgang dus.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341840
Hmm, had/heb langs mijn broeksband muggebulten, maar eh zijn meestal 2 naast elkaar...bedenk me dat dat wellicht een ander beestje is geweest...
En dat het gekrabd van Oli wellicht niet zijn gewoonte stress krabben was dan...
Ik kan niks vinden maar dat zegt natuurlijk niets, hoeven er geen duizenden te zijn .....
Maar ja eh wat nu?
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3341847
Kaio schreef:Nou ging net zijn staartje heen en weer toen ik beneden kwam. En hij stond zelfs even op om me te begroeten.
Dat is dus wel al een vooruitgang dus.
:-* :-*

Met elke kleine vooruitgang kun je al zo blij zijn he!? ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341866
Ja joh, hij heeft hier 2 dagen stijf gelegen, en hield ook echt zijn kaken stijf op elkaar de hele dag.
Nu steekt die tong er gelukkig weer wat uit. Ligt nog steeds niet fijn maar dat gaat ook wel nog even duren...
Door Eef+Stippels
#3341879
Kaio schreef:Nou ging net zijn staartje heen en weer toen ik beneden kwam. En hij stond zelfs even op om me te begroeten.
Dat is dus wel al een vooruitgang dus.
Gelukkig! :-*
Hopelijk is Fozzy gauw weer helemaal de oude!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3341896
Kaio schreef:Hmm, had/heb langs mijn broeksband muggebulten, maar eh zijn meestal 2 naast elkaar...bedenk me dat dat wellicht een ander beestje is geweest...
En dat het gekrabd van Oli wellicht niet zijn gewoonte stress krabben was dan...
Ik kan niks vinden maar dat zegt natuurlijk niets, hoeven er geen duizenden te zijn .....
Maar ja eh wat nu?
Muggenbeten met 2 gaatjes naast elkaar ipv 1 gaatje, zijn vaak spinnenbeten. Maar dat is dan doorgaans wel 1 bult, misschien afhankelijk van hoe sterk je erop reageert.
Lijkt me wel onwaarschijnlijk dat dit bij Fozzy het werk van een spin zou zijn... Wat zou die daar komen zoeken, in zo'n dikke vacht?
Mijten en teken zijn ook spinachtigen.

Veel beterschap voor Fozzy hoor! :-\ :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341900
Ooh eh wist niet dat spinnen konden bijten, ja dat wel maar die we hier hebben niet...
Maar de bultjes jeuken vooral van tijd tot tijd, verder geen pijn aan en ze blijven klein. Weet niet of dat bij de spinnen beet past.


Heb het idee dat de zwellingen bij Fozzy iets minder zijn. Wel nog groen hier en daar, maar toch minder vurig rood. Hij liet het gelukkig net ook verzorgen door mij alleen, wel staand dus dat is eerst hannesen met een zaklampje, goed onthouden en dan goed schrobben.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341909
Ik heb bij Oli al een stukje gekeken, was allemaal zandkorrels. Maar voor ik de hele hond heb gehad met dat kammetje dat zo makkelijk door de vacht glijdt :biggrin2: ::) Maar ja het hoeft ook niet onder te zitten he.
Nog geen rode moeren gezien in de tuin
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341929
Overigens sluit ik berenklauw ook niet uit...
Vrijdag zijn we nl. Geheel ergens anders wezen wandelen.

Goede nieuws is dat ie net na het eten wat kapsones had ::) Nou blij dat ie zich wat beter voelt :biggrin2:
Voor de rest is het nog een hoopje hond maar gaat zeker de goede kant uit.
Gelukkig blijft hij er ook goed vanaf !
Door Janie2
#3341932
Ahhh wat fijn hij krijgt weer praatjes ;D !

Gedver berenklauw geeft echt nare brandblaren, maar die dingen zijn nu nog niet zo groot en nog niet gemaaid, en volgensmij is die plek bij jouw beer volledig afgesloten van zonlicht toch :D ? Berenklauw heeft zonlicht nodig om wonden te veroorzaken. Ik zie m al lekker niets vermoedend met zn fluit en poten in de lucht zonnebaden :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door