Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3339021
Happy birthday lieve Joris! Laat je maar lekker schandelijk verwennen, dat past goed bij een heer van stand! Kus op je lieve neus!
Gebruikersavatar
Door pike
#3339023
Pauline schreef:Was eigenlijk van plan vandaag eens niets te gaan doen en hem ook geen eten te geven..... :D :D :D :D

Extra lekkers krijgt hij eigenlijk altijd, ik realiseer me heel goed dat de tijd verstrijkt en onze tijd op begint te raken. Dus verwen ik hem (binnen grenzen) zoveel ik kan. Elke dag nog een lange wandeling 's ochtends, in tijd een uur, maar de afstand is aanzienlijk verkort (daardoor moet ik weer naar de sportschool, want het harde lopen is voorbij). En verder gaat hij nog zeker 4-5 keer per dag met de fietskar op pad. Joris is nog altijd dol op uitgaan want dan kan hij op de terugweg bij zijn vriendin langs (woont achter ons) die speciaal voor hem worst koopt.

Kortom: het is net als bij alle andere honden hier, stront verwend. Maar dat hoort ook zo.
Proficiat met Jarige Joris :D en dat hij nog maar veel teckelverjaardagen mag vieren.

Ik herinner me nog goed mijn teckeltje. Met 16 ging ze nog altijd mee naar het Twiske. Dan liepen we een uur, met halverwege pauze bij een bankje en een slokje water uit de hand. Later liepen we met puppy Pike van 10 weken datzelfde Teckelrondje. Na 5 minuten waren we bij het bankje, zitten was er niet bij natuurlijk, en nog eens vijf minuten later waren we weer bij de auto :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3339025
Nou vroeger liepen we 7-8 km per wandeling, dat zit er niet meer in. Of heel simpel: dat doe ik hem niet meer aan. Dus lopen we een rondje van een km of 3-4?? en dan is het klaar. Heel rustig en relaxt, overal heerlijk snuffelen en doen waar je zin in hebt. Dat is het voordeel van een aantal jaar met een gehandicapte teckel te hebben gelopen, ik ben er al op aangepast. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door