Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3336973
Ik wil jou ook hier op BP laten weten hoe blij en dankbaar ik ben, dat jij mij een heel stuk vrijheid hebt teruggegeven (uitgeleend ;) )
Ik geniet nog elke dag, vooral afgelopen 2 dagen met het mooie weer ;D van het fietssteppen met de Sitgo
Ook vind ik het heel fijn dat ik jou heb leren kennen! Jij bent echt de lieverd en de goedheid zelve die hier altijd wordt beschreven wanneer bp’ers jou hebben ontmoet!
Ik hoop dat we jouw Sitgo snel terug kunnen brengen, dat betekent dat ik er dan 1 van mijzelf heb :D

Lieverd, nogmaals hartstikke bedankt :-*
6DAB442D-4C3D-4A35-B435-7F180B18DF28.jpeg
6DAB442D-4C3D-4A35-B435-7F180B18DF28.jpeg (3.94 MiB) 2349 keer bekeken
AFCB8DBF-B862-48E5-AABF-B2704C95360F.jpeg
AFCB8DBF-B862-48E5-AABF-B2704C95360F.jpeg (2.9 MiB) 2349 keer bekeken
2CF717C6-835A-49A8-A8A8-2E85584E77BA.jpeg
2CF717C6-835A-49A8-A8A8-2E85584E77BA.jpeg (877.37 KiB) 2349 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Radja op za 07 apr 2018, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BlissSpirit
#3336978
Pauline schreef:Oh heerlijk, geniet ervan!! En ja, Daantje is een schatje. :-*
Ja, klinkt helemaal als Daantje.Afbeelding
Geniet ervan!!!!


Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3336989
Wat enorm fijn dat hij is aangekomen waardoor jij weer een stuk vrijheid terug hebt!
Super van Daantje om met de tip + aanbod te komen voor jou :D
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3336990
Owh owh ,nou nou ;D Ik ben al heel blij dat jij nu iets hebt waarvan je je hopelijk stukken beter gaat voelen. :-*
Jouw situatie met je been is echt helemaal niet tof en met de juiste beweging en oefeningen kun je nu tenminste beter herstellen.
Ook al zou je op den duur toch een hersteloperatie moeten krijgen ,dan nog zal deze fietsstep je enorm helpen.Want je beweegt nu alle spieren zonder je kapotte been te belasten.

Toen ik zelf 2 jaar geleden die mislukte voet operatie achter de rug had ,heeft deze fietsstep/loopfiets mij echt 100% geholpen om weer op de been te komen en te blijven.( nee,heb geen aandelen ;D )
Ik red me nu weer zonder loopfiets en als jij ook maar iets van dat resultaat mag bereiken is dat echt super fijn!
De meeste fysio's en de orthopeden kennen deze loopfiets niet ,alleen die wankele loopfietsjes met die zwabberige kleuterwieltjes waar je zo mee omdondert :-\
Hier in het ZH ( orthopeden en fysio's ) zijn ze erg enthousiast over de resultaten van de oefeningen met de Sitgo en raden ze deze ook aan bij een lange revalidatie.
En je werkt gelijk aan je conditie :daisy:

Nu nog een oplossing bedenken voor jou om 2 krukken tegelijk mee te krijgen ,maar wie weet zitten er hier ook creatievelingen die een handigheidje kunnen bedenken.

Geniet maar fijn de komende tijd ,ik heb "m voorlopig niet nodig hoor :D ;D
Door Too
#3336992
Wat een fijn ding, daar ga je vast veel plezier van hebben.
Zou een ( of 2) hockey klem wat zijn voor je krukken ,
Gebruikersavatar
Door Radja
#3336997
We hebben de oplossing al gevonden, ik maak er binnenkort een foto van! 1 zit al aan de voorvork, de ander moet nog binnenkomen :D
Hockeyklem wordt inderdaad gebruikt, maar een aantal recensies geven aan dat een kruk gaat glijden. Maar de zorgwinkel had(daarom moet er nog 1 binnenkomen) klemmen voor krukken op de fiets. De handsteun leunt op het stuur en de klem zit aan de voorvork. Ik vind het een prettige oplossing, de kruk is er makkelijk aan te doen en heel makkelijk er weer af te halen. Zit heel stevig en niet gevaarlijk :D
Door Lida. S
#3337045
Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen ben met deze mooie loopfiets, maar ook heel fijn om te lezen dat Daantje zich nu kan redden zonder deze fiets. Het is te hopen dat het voor jou ook tijdelijk is.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3337355
Wat goed! Fijn dat je deze kan lenen nu het herstel zo langzaam gaat...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Radja
#3337479
5D7183DC-2DCB-4E06-938B-31307A23D014.jpeg
5D7183DC-2DCB-4E06-938B-31307A23D014.jpeg (4.35 MiB) 1966 keer bekeken
Elke dag gestept :D , vandaag al 4km! Lijkt weinig, maar het vergt enorm veel kracht voor mijn linkerbeen en rug!
Binnenkort komt mijn eigen Sitgo, we hebben een tweedehandse gevonden en het wordt een elektrische :D, dan kan ik makkelijker heuvels/spoorwegovergang op!
Peter moet nog een afspraak maken om de step in Edam op te halen of dat de verkoper, hij moet binnenkort naar Apeldoorn, de step komt brengen

De krukken zitten met een stokkenklem aan de voorvork bevestigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door