Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3333212
pluk schreef:Oh my :smitten: :smitten:
Gewoon niet kiezen en allebei nemen :biggrin2:
Dit is wel 2x dezelfde pup. D'r zus had kennelijk geen zin in foto's en ging demonstratief met d'r kont naar me toe zitten. :-\
Ergens mag ik dat dan ook wel weer. ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3333286
Lizzy schreef:Oh My :smitten:

Ik wens je ook heel veel sterkte met kiezen :biggrin2:

Je wilt met haar neem ik aan ook gaan werken? Kijk je dan bij het kiezen naar specifieke dingen?
Ja, het is wel de bedoeling om er africhting mee te gaan doen, dus ik heb ook bewust voor deze afstamming gekozen. Fokker komt uit de KNPV, met moederhond is een uitstapje naar mondioring gemaakt en de vader is een IPO-hond.
Op deze leeftijd kun je er vaak nog niet zo veel van zeggen. Ik kies bij voorkeur zo laat mogelijk, net voordat ze gechipt worden. Ik ga ergens altijd een beetje op intuïtie af, maar ik kijk natuurlijk zeker ook hoe ze zich gedragen in het nest. Ik kies graag voor een pup die een beetje ondernemend en nieuwsgierig is. De dame op de foto heeft wat dat betreft wel een goede beurt gemaakt. Ze klauterde gisteren als enige van het nest de werpkist uit om op verkenning te gaan. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door