Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3329953
Nu er hier geen honden meer zijn hebben we heel veel hondenspullen over.
Van alles wat,maar vooral voor de zeer grote hondenrassen geschikt zoals Sint Bernard,Dog,Mastiff ,Newfie.

Foto's plaatsen wordt een beetje veel van het goede ,via PB kunnen we ook even telefoonnummers uitwisselen ,dan kan ik foto's appen aan wie meer wil weten.
Af te halen in regio Zwolle/Meppel.Evt.opsturen kan ook tegen verzendkosten,maar grote zware spullen liever ophalen.

- 1 x Doils Joint visolie ,236 ml nieuw in verpakking ,houdbaar tot 2019. gereserveerd voor Anne in Zweden
- 1 originele Bomann droger met 5 schalen 4,50 euro verkocht Judith vd
-1 waterproof hondenligzak maat 140 cm x 100 cm van Dutch Paws,kleur bruin ,navulbaar. 40 euro VERKOCHT aan Jahsra
-1 Intex opzet -zwembadje blauw 30 cm hoog x 120 cm x 120 cm 7,50 euro gereserveerd voor Jahsra
-1 gele zonnebloem zwembadje ,groter dan de blauwe schelp.10 euro
-1 originele onverwoestbare hondenloopplank van Dog Factory.com ( de grootste) belastbaar tot 135 kilo 45 euro
- 1 ronde opblaasbare kraag XL ,maat 5 ,een soort zwemband ipv een kap te gebruiken na herstel operatie 10 euro
- 1 complete Hobart vleesmolen op 220 V ,zwaar gietijzer ,tafelmodel inclusief messen en gaatjesschijven.Helaas heeft ie kortsluiting gehad.Gratis voor de handige harry/katrien die een nieuwe electromotortje kan wikkelen (gaat een 2 e leven tegemoet bij Bliss Spirit :D )

Diverse ( puppy)kennelpanelen :
Corton : Gereserveerd
1 x 200 cm breed x 0,85 hoog
1 x 150 cm breed x 0,85 cm hoog
1 x 150 cm breed x 0,85 cm hoog incl.deurtje en verhoogde instap
2 x 100 cm x 0,85 cm hoog.
Alles aan elkaar te koppelen.

Nog meer puppypanelen,maar dan 0,95 cm hoog (verkocht aan Kira )
2 x 100 cm breed
1 x 100 cm breed incl.deurtje van 0,50 cm breed
1 x 0,81 cm breed ,gekoppeld met die van 100 cm dus 1,81 cm
1 x 0,96 cm breed ,incl. deurtje ( maar die doet het niet goed)
1 x 0,85 cm breed
1 x 200 cm breed
Kwestie van komen kijken wat er aan elkaar te koppelen valt.
prijs in overleg ,denk aan 25 euro per paneel.

-12 mooie houten koppelbare schapenhekjes om snel diverse tijdelijke stevige afscheidingen te maken.150 cm breed en 90 cm hoog.
25 euro per 4 stuks.Echt super handig. ( VERKOCHT aan Kim :D )

-Kippennet voor tijdelijke mobiel hekwerk ( voor vakantie oid)
25 meter lang 112 cm hoog inclusief 8 ingeweven steekpaaltjes.Met doos. 15 euro verkocht aan Zurca

1 x regenjas plastic met buikflap 85 cm ,gratis

1 x zwarte katoenen tricot body maat 12 = 80 cm,gratis

1 x zwemvest maat xl = 40 cm ruglengte 5 euro

1 x gewatteerde fluoriserend geel veiligheids dekentje met klittenband 70 cm ruglengte 5 euro

1 x K9 tuig size 1 ,roze 5 euro

1 x K9 tuig size 3 ,zwart 5 euro

1 x zeer grote blauwe hondenbadjas ,merk Towel Togs,dog towels XL 7,50 euro (voor Kaio als degene ervoor hem niet wilt)

1 X gebreide acryl hondentrui ,grijs gemeleerd,wasbaar op maat gebreid voor Duitse Dog ,maar kan ook voor grote Galgo en grote honden met diepe borstkas.80 cm.
2 x Hurtta Koeljas ,blauw 80 cm ,32 inch 1 gereserveerd voor Kaio

-diverse grote brede leren halsbanden t/m 90 cm nek omvang.
Laatst gewijzigd door Daantje op zo 18 feb 2018, 06:31, 10 keer totaal gewijzigd.
Door Hanny
#3329956
Hilje, zo te zien uitverkoop.
Een vraagje over de vleesmachine. Als hij werkt, kan hij dan wat steviger botten aan? Eend, hoen, zalmkoppen?
Wij hebben nu een niet al te sterke machine en dat gaat nog goed, rustig met beleid laten werken, maar een keer zal het wel over zijn. Iemand anders zal de reparatie moeten doen, maar dat gaan we alleen vragen, als de machine voor ons de moeite waard is.
Droogmachiene heb ik altijd zin in, honden vinden gedroogd spul heerlijk, maar een brokje ook en ik ben te lui daarvoor, dus die maar niet.

Ben benieuwd,
Hanny
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3329957
Poeh, nou wordt het wel echt allemaal he...

Denk dat manlief wel interesse heeft in de schapenhekjes. Wil je die even reserveren tot ik meer weet? :-*

Voor de rest denk ik dat Atzi niet groot genoeg is voor de spulletjes van jouw joekels...
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329959
Hanny schreef:Hilje, zo te zien uitverkoop.
Een vraagje over de vleesmachine. Als hij werkt, kan hij dan wat steviger botten aan? Eend, hoen, zalmkoppen?
Wij hebben nu een niet al te sterke machine en dat gaat nog goed, rustig met beleid laten werken, maar een keer zal het wel over zijn. Iemand anders zal de reparatie moeten doen, maar dat gaan we alleen vragen, als de machine voor ons de moeite waard is.
Droogmachiene heb ik altijd zin in, honden vinden gedroogd spul heerlijk, maar een brokje ook en ik ben te lui daarvoor, dus die maar niet.

Ben benieuwd,
Hanny
Nou inderdaad veel spullen ,en er staat nog niet eens alles op.
De vleesmolen kan zeker wat steviger botwerk aan.De vul opening is zodanig dat je het wel wat kleiner moet hakken ,daarna maalt ie prima.Ik had er altijd zo'n speciale schijf bij van Cindy de Wolf,maar die is al vergeven.
Ik heb laatst nog een offerte gevraagd voor een nieuwe electromotor en met arbeidsloon dachten ze aan 350 euro ;) maar als je zelf handig bent scheelt dat wel veel geld.
Het Boman drogertje doet het prima.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329961
Kim_S schreef:Poeh, nou wordt het wel echt allemaal he...

Denk dat manlief wel interesse heeft in de schapenhekjes. Wil je die even reserveren tot ik meer weet? :-*

Voor de rest denk ik dat Atzi niet groot genoeg is voor de spulletjes van jouw joekels...
Atz verzuipt in die grote honden spullen ,behalve een zwembadje.
De schapenhekjes reserveer ik voor jullie :) Foto app ik zo.
Door zurca
#3329971
Daantje schreef:Prima,ik wacht het af.Het is overigens een nieuw net ,door omstandigheden nooit gebruikt.
Mijn pbtje is niet aangekomen?
Edit; Heb nogmaals een poging gedaan om je te pb-en ;)
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329974
zurca schreef:Mijn pbtje is niet aangekomen?
Edit; Heb nogmaals een poging gedaan om je te pb-en ;)
Jazeker ,heb al terug ge PBt,maar een foto bijvoegen in het pB lukt me niet via mijn phone :P
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329981
Anne in Zweden schreef:Ha Hillybilly, wat kost de Doils Joint? Daar wil ik je wel van afhelpen, mag je met Kim meegeven dan, die brengt het wel een keertje langs hier. :biggrin2:
Ha die Anne :biggrin2:
Ja ,Kim ziet de bui al hangen als jij gaat rondshoppen :D ;D
Die Doils is 30 euro,is een nieuwe fles ;)
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329982
Anne in Zweden schreef:Is de Hobart trouwens echt 220V? Die van ons loopt op krachtstroom. Maar misschien is die van jou een heel ander model.
Ik ga morgen bij daglicht even goeie foto's voor je maken .Ja hij loopt echt op 220V ,aan de mechaniek mankeert niks .Het motortje is een electro motortje ,zal ik ook foto van maken.Hij is loei zwaar ,echt gietijzer :P en waarschijnlijk 40 jaar oud :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door