Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mugo
#33280
Hallo, ik ben Hilde. En ik heb een labrador van 1,5 jaar oud, Mugo. Mugo zit op een nierdieet, omdat hij door waarschijnlijk vele nacroses in z'n eerste jaar (heeft een poot gebroken) last van z'n nieren heeft gekregen. Mogelijk is dit van tijdelijke aard, maar dat weten pas na meer dan een jaar.

Nou vind ik dat barfen wel interessant. Maar... kan dat met een nierdieet??
Laatst gewijzigd door mugo op ma 22 dec 2003, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Janet
#33556
Hoi,
het lijkt mij juist dat het helemaal top is, want dan kun je het barf-dieet helemaal op de nieraandoening van je hond aanpassen.
Voor medische vragen kun je ook in het betreffende onderwerp bij 'medisch' kijken of zelf even je vraag stellen. Er is hier een (holistisch) dierenarts, die zelf ook schrijft.
Kijk wel even goed naar de andere menu's en bepaal wat je hond wel en niet mag hebben. En als je vragen hebt, stel ze gerust ;D.
Door Lizzy
#34759
Wat mankeert jouw hond dan precies aan zijn nieren? Ik geloof dat er voor iedere hond wel een dieet zelf samengesteld kan worden, dus ook voor nier problemen. Maar ik zou het wel prettig vinden om iets meer te weten over deze nierproblemen!

Groetjes, Lizzy
Door sharpie
#37735
Hallo Hilde, je kan ook altijd nog "natuurlijk voor dieren" bellen.
Er werken 2 "holistische dierenartsen", zij kunnen je hond ook natuurlijke middelen aanraden, die goed zijn voor de nieren of die je hond kunnen helpen de narcose middelen eruit te gooien o.i.d. ik zeg maar wat.
En je misschien iets vertellen over een speciaal BARF nierdieet.
Dit is het telefoonnummer van "natuurlijk voor dieren":
020-6797003
telefonisch spreekuur maandag t/m zaterdag
van 09.00 - 10.00 uur
De "holistische dierenarts" van dit forum werkt er ook en is hier op barfplaats.nl onder de naam HITAM te vinden.

;) succes! ;D
Laatst gewijzigd door sharpie op zo 04 jan 2004, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door