Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3322841
Dank je wel allemaal. Het is best wel confronterend, zo bij elkaar. Vanmiddag even boodschappen wezen doen, maar ik werd zachtjes teruggefloten dat ik wel heel erg bleek werd. Iets met bloeddruk en zo. Gelukkig trucje geleerd van verpleegkundige om de bloeddruk wat op te pompen.

Wel fijn trouwens dat ik weer mag autorijden, dat wel. En in de auto heb ik nergens last van!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3322845
Ronald schreef:Dank je wel allemaal. Het is best wel confronterend, zo bij elkaar. Vanmiddag even boodschappen wezen doen, maar ik werd zachtjes teruggefloten dat ik wel heel erg bleek werd. Iets met bloeddruk en zo. Gelukkig trucje geleerd van verpleegkundige om de bloeddruk wat op te pompen.

Wel fijn trouwens dat ik weer mag autorijden, dat wel. En in de auto heb ik nergens last van!
Kleine stapjes, beetje vrijheid terug is wel zo fijn. Pas maar goed op jezelf!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3322851
eelke schreef:Ik heb het hem net verteld, en hij bleef gewoon lachen. Dus hij begrijpt het denk ik wel. En helemaal kwijt gaan we elkaar vast niet raken, ook met een robot hebben we Hènry nog wel nodig!
Gelukkig een begripvolle vent! :biggrin2: Ja, zonder Henri kan ook niet hoor, zo'n kleintje komt nooit overal goed bij en heeft denk ik minder zuigkracht?
Ronald schreef:Dank je wel allemaal. Het is best wel confronterend, zo bij elkaar. Vanmiddag even boodschappen wezen doen, maar ik werd zachtjes teruggefloten dat ik wel heel erg bleek werd. Iets met bloeddruk en zo. Gelukkig trucje geleerd van verpleegkundige om de bloeddruk wat op te pompen.

Wel fijn trouwens dat ik weer mag autorijden, dat wel. En in de auto heb ik nergens last van!
Fijn inderdaad dat je wel weer auto mag rijden, ben je toch wat vrijer, maar kijk uit dat je jezelf niet voorbij loopt.
We willen wel dat je nog lang en zo gezond mogelijk mee kan hoor Ronald. :-*
Door smulpaap
#3322886
Ronald schreef:Dank je wel allemaal. Het is best wel confronterend, zo bij elkaar. Vanmiddag even boodschappen wezen doen, maar ik werd zachtjes teruggefloten dat ik wel heel erg bleek werd. Iets met bloeddruk en zo. Gelukkig trucje geleerd van verpleegkundige om de bloeddruk wat op te pompen.

Wel fijn trouwens dat ik weer mag autorijden, dat wel. En in de auto heb ik nergens last van!


Beloof je ons allemaal dat je goed op jezelf past ? Rustig aan hoor Ronald :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3322904
Nee, ik heb een hoop geleerd de afgelopen weken. Iets met grote kerels, sterk en zo, maar niet heus... En dat om hulp vragen helemaal niet erg is.
Door eelke
#3322905
Ronald schreef:Dank je wel allemaal. Het is best wel confronterend, zo bij elkaar. Vanmiddag even boodschappen wezen doen, maar ik werd zachtjes teruggefloten dat ik wel heel erg bleek werd. Iets met bloeddruk en zo. Gelukkig trucje geleerd van verpleegkundige om de bloeddruk wat op te pompen.

Wel fijn trouwens dat ik weer mag autorijden, dat wel. En in de auto heb ik nergens last van!
Je billen samen knijpen of zoiets, dacht ik?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3322906
eelke schreef:Je billen samen knijpen of zoiets, dacht ik?
Ja, en staan, benen over elkaar en knijpen.
Door eelke
#3322911
Ronald schreef:Ja, en staan, benen over elkaar en knijpen.
Fijn dat het je wel hielp.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3322914
Ja Ronald, goed voor jezelf en voor jezelf laten zorgen hoor. Je bent idd geen 20 meer, maar dat wil niet zeggen dat het dan nu maar afgelopen moet zijn.
Als je teveel bloeddrukdalingen door medicatie (?) hebt, tegen de dokter zeggen en (samen) op zoek naar een ander middel en/of andere dosering.


Hier blijkt de peuter geen koortsblaar te hebben. Wel mond- en klauwzeer. Dus een drastische vermindering van het risico op hersenvliesontsteking voor mn baby's, maar nog steeds zo besmettelijk als de neten. Leuk joh, zo'n peuterspeelzaal.
Lennard heeft een tand. Het speklapje is net een dag 5 maanden. Afgelopen nacht beet hij in de tiet. Ik dacht nog een soort van kaakklemmen (doet zn broer ook wel eens, meestal uit enthousiasme), maar voelen in zn mond gaf uitsluitsel.
Door eelke
#3322916
koekje schreef:Ja Ronald, goed voor jezelf en voor jezelf laten zorgen hoor. Je bent idd geen 20 meer, maar dat wil niet zeggen dat het dan nu maar afgelopen moet zijn.
Als je teveel bloeddrukdalingen door medicatie (?) hebt, tegen de dokter zeggen en (samen) op zoek naar een ander middel en/of andere dosering.


Hier blijkt de peuter geen koortsblaar te hebben. Wel mond- en klauwzeer. Dus een drastische vermindering van het risico op hersenvliesontsteking voor mn baby's, maar nog steeds zo besmettelijk als de neten. Leuk joh, zo'n peuterspeelzaal.
Lennard heeft een tand. Het speklapje is net een dag 5 maanden. Afgelopen nacht beet hij in de tiet. Ik dacht nog een soort van kaakklemmen (doet zn broer ook wel eens, meestal uit enthousiasme), maar voelen in zn mond gaf uitsluitsel.
Oh ja, ik hoorde al dat het heerst in Steenbergen. Da's maar een klein stukkie natuurlijk. Kun je dat als volwassene ook krijgen?

En wordt het niet eens tijd voor een foto weer?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3322920
Ja, ik geloof dat volwassenen ook bevattelijk ervoor zijn, maar kleine kinderen een stuk meer wegens incompleet immuunsysteem. En het is geen kinderziekte, je kan het vaker krijgen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3322921
Foto ga ik nu niet maken. Ik ben blij dat iedereen eindelijk slaapt, straks worden ze weer wakker.
Door smulpaap
#3322935
Kim_S schreef:Atz doet aan chemische oorlogsvoering :puke: :surrender: :censored2:
Niets mis mee op de late avond :P :biggrin2:
Schrikt ie er niet wakker van ?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3322939
Oh jee Koek, weer alles bij elkaar alé?
Tja, tandjes komen er op een keertje toch door he. 2e levensles voor Lennard: niet in de tiet bijten.
Ik hoop dat de verkoudheden en andere kwaaltjes snel voorbij gaan en Vera de jongens niet besmet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door