Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Mojo77
#3321243
okay dat is fijn om te weten. Ben deze week aan het uitproberen of ik mijn kat goedkopere kvv als bandit kan geven, kijken hoe hij het doet wan td de kosten reizen de pan uit hier met die kvv. De dieren eten beter als ikzelf..... :D .
Door Ramses1
#3321292
Al vaker kreeg ik de vraag of ik naar Zeeland wilde komen met kvv. Bij voldoende bestellingen kan ik een rit plannen op maandag en vrijdag in de middag of zaterdag in de ochtend.
Ik kan niet bij iedereen aan de deur komen maar wel naar 1 of 2 centrale punt(en) waar iedereen kan afhalen.

Betaling alleen contant bij levering en ik vraag 4 euro vervoerskosten bijdrage per persoon/bestelling ongeacht de hoeveelheid die je bestelt.
Per hele dozen van 10 x 1 kilo 100% natuurlijk en zonder toevoegingen : Verhoudingen 25% bevleesd karkas, 15% organen, 60% spiervlees Tarwe en Gluten vrij.

Complete mixen : 22,50 per doos
Eend compleet : Kalkoen, Lam, Geit, Rund en Eend.
Kip Compleet : Kalkoen, Lam, Geit, Rund en Kip.

Compleet met 25% groente : Kalkoen, Konijn, Geit, Rund, Lam, Broccoli, Appel en Wortel. 30,- per doos.
Allergie : Paard, Konijn en Lam 30,- per doos.

Enkelvoudige mixen : 22,50 per doos
Kalkoen, Lamspens.
Eend, Lamspens.
Rund en Zalm.
Geit.
Lam.
Rund

Kattenmix : 27,50 per doos

Eend, Kalkoen, Rund, Lam, Geit, Lamshart en Runderhart.
Verhouding: 70% spiervlees, 15% organen en 15% bevleesd Eendkarkas.
Gebruikersavatar
Door Martenchels
#3321409
Ik persoonlijk ben een beetje huiverig voor niet erkende en gevestigde namen/bedrijven dus ik blijf bij Kivo, voer toch maar 10% Kvv, de rest uiteraard Barf
Door Ramses1
#3321423
Martenchels schreef:Ik persoonlijk ben een beetje huiverig voor niet erkende en gevestigde namen/bedrijven dus ik blijf bij Kivo, voer toch maar 10% Kvv, de rest uiteraard Barf
Wie zegt dat het geen erkende en gevestigde naam is?
Door Ramses1
#3321451
Martenchels schreef:Staat er toch niet bij of lees ik er over heen?
Nee het staat er niet bij en daar is een reden voor maar dat is voor jou gelijk een aanname dat het niet een erkend (bekend) merk is blijkbaar.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3321787
Martenchels schreef:Ik persoonlijk ben een beetje huiverig voor niet erkende en gevestigde namen/bedrijven dus ik blijf bij Kivo, voer toch maar 10% Kvv, de rest uiteraard Barf
Ik vind dit vele malen beter dan Kivo, mijn honden doen het er in ieder geval heel goed op.
Door Ramses1
#3321789
Martenchels schreef:Zolang ik niet weet waar het vandaan komt zal ik het nooit halen of geven en zo zijn er meer de laatste tijd.
Je had er gewoon even naar kunnen vragen ipv gelijk te gaan roepen dat het niet erkend is?
Gebruikersavatar
Door Martenchels
#3322062
KarenH schreef:Ik vind dit vele malen beter dan Kivo, mijn honden doen het er in ieder geval heel goed op.
Zoals ik al zei, ik hou het zelf bij Kivo omdat ik zie dat mijn honden het er goed op doen. Gelukkig is iedere hond anders en reageren ze niet allemaal op hetzelfde voer.
Gebruikersavatar
Door Mojo77
#3323556
Dank je Ramses voor je reactie. Het is wel aantrekkelijk. Ik ken alleen te weinig mensen die kvv geven en wille meebestellen, jammer. Vanaf hoeveel kilo kom je naar zeeland?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door