Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mevroi Kruim
#331331
Truus schreef: ;D ;D ;D ;D ;D Heb je het afgepakt of is alleen de binnenkant goed genoeg.
Nee, madam eet geen korstjes ;D zo laat ze het achter als je brood op het aanrecht te ontdooien legt.
Door tessa
#332062
de mijne heeft eens een halve taartbodm opgegeten die af af stond te koelen ik moest er een slagroomtaart van maken als sinterklaassuprise, nou ja, hij had er een mooi gat in gemaakt om het kado'tje in te verstoppen.En iedereen heeft gesmuld van de taart, ik heb maar niet verteld wat er mee gebeurd was... :-X ;D
Door Mevroi Kruim
#332131
tessa schreef: de mijne heeft eens een halve taartbodm opgegeten die af af stond te koelen ik moest er een slagroomtaart van maken als sinterklaassuprise, nou ja, hij had er een mooi gat in gemaakt om het kado'tje in te verstoppen.En iedereen heeft gesmuld van de taart, ik heb maar niet verteld wat er mee gebeurd was... :-X ;D
;D ;D ;D ;D ;D
Door geer
#332744
Doris wil daar nog even aan toevoegen dat ze diep verontwaardigd is dat KVV geen chocola bevat... Nu moet ze dat zelf, tesamen met de koolhydraten, uit de chocoladecake vergaren ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#332802
geer schreef: Doris wil daar nog even aan toevoegen dat ze diep verontwaardigd is dat KVV geen chocola bevat... Nu moet ze dat zelf, tesamen met de koolhydraten, uit de chocoladecake vergaren ::)
Ik zou een brief naar Ermelo sturen >:( (zegt Boris)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door