Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door M@rco
#331429
Hallo allemaal!

Ik heb de boekenlijst hier van de forumbibliotheek even bekeken, maar wat is nou het beste boek als je van brokken wilt overstappen?

Ik zie trouwens dat alle Nederlandstalige boeken niet meer worden uitgegeven! Is er hier zo weinig vraag naar?

Groetjes,
Marco
Door Lizzy
#331431
Hoi M@rco, de schrijvers van de meeste Nederlandstalige boeken leven niet meer. De boeken zijn ook gedateerd en niemand geeft ze dus meer uit (Donath en Dhont).

Is Engels een probleem voor je? Zo niet:
Ik vind zelf de boeken Give Your Dog a Bone en The Barf Diet van Ian Billinghurst prima. Het boek van Kymythy Schultze is ook prima. En de e-boeken van Mogens Eliasen zijn ook prima. Er is 1 boek van Mogens in het Nederlands vertaald en volgens mij is deze te downloaden op de aangegeven site. Al deze boeken zijn prima geschikt voor mensen die over willen schakelen.
Door M@rco
#331437
Lizzy schreef: Hoi M@rco, de schrijvers van de meeste Nederlandstalige boeken leven niet meer. De boeken zijn ook gedateerd en niemand geeft ze dus meer uit (Donath en Dhont).

Is Engels een probleem voor je? Zo niet:
Ik vind zelf de boeken Give Your Dog a Bone en The Barf Diet van Ian Billinghurst prima. Het boek van Kymythy Schultze is ook prima. En de e-boeken van Mogens Eliasen zijn ook prima. Er is 1 boek van Mogens in het Nederlands vertaald en volgens mij is deze te downloaden op de aangegeven site. Al deze boeken zijn prima geschikt voor mensen die over willen schakelen.
Weet je toevallig waar deze te downloaden zijn?

Groetjes,
Marco
Door oebaya
#331658
Voor de Nederlandse boeken kan je bij de Slegte een opdracht geven er naar uit te kijken. Zo ben ik aan zowel Dhont als Donath gekomen.
gr.
Nicolette
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door