Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3314884
eelke schreef:He eindelijk gelukt! Met nichtje(s)?
Was eerst niet gelukt. Ziggodome binnen 5 minuten uitverkocht, maar nu gaan we naar Antwerpen. Met nichtjes inderdaad en mijn vriendin. Mijn jongste nichtje is groot fan en wordt haar eerste concert.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Tanna
#3314912
Zuzanna schreef:Goed joh! 2 keer per week 40 km is behoorlijk veel, doe je dat als hobby?


Mijn geluksmoment: mijn jaarcontract wordt naar alle waarschijnlijkheid voor onbepaalde tijd verlengd!
Oh jippie, dat is pas mooi nieuws! Gefeliciteerd!!!
Door Zuzanna
#3314920
Tanna schreef:Oh jippie, dat is pas mooi nieuws! Gefeliciteerd!!!
Ja, en het is nu officieel! Vandaag lag de brief op de mat! Een lekker begin van het weekend :D
Door Zuzanna
#3314921
hannabelgje schreef:Was eerst niet gelukt. Ziggodome binnen 5 minuten uitverkocht, maar nu gaan we naar Antwerpen. Met nichtjes inderdaad en mijn vriendin. Mijn jongste nichtje is groot fan en wordt haar eerste concert.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Leuk hé! Wanneer is het?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3314927
Super gaaf gesprek gehad vandaag, ik hoop heel erg dat dit een vervolg gaat krijgen. Kan er helaas nog niet al teveel over zeggen, maar ik ben hoopvol :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3314929
Kim_S schreef:Super gaaf gesprek gehad vandaag, ik hoop heel erg dat dit een vervolg gaat krijgen. Kan er helaas nog niet al teveel over zeggen, maar ik ben hoopvol :)
Dan draaien de duimen!
Gebruikersavatar
Door Riek
#3314934
Deze wil ik hier graag delen.
Vanmiddag zijn we op Texel aangekomen en gaan we eerst even een broodje eten voor we naar het huisje kunnen gaan.
Krijgen de honden een stukje gedroogd long van de restauranteigenaar. Hij was verbaasd dat ik het herkende, had hij nog nooit mee gemaakt.
Dus ik verteld dat ze kvv eten, en dat we nog even naar de supermarkt moeten om iets van rodi of smuldier te halen. Normaal eten ze Carnibest of darf, maar dat wilde ik niet mee nemen voor een weekend.
Krijg ik van die meneer gewoon een rol kivo.
Nou, dat was best een geluksmomentje.
En een goede service. We zijn er vanavond maar weer wezen eten.
Door jasmijn
#3314988
Ja dat is zeker een goede sirvice, leuk begin van je vakantie :biggrin2:


Mijn geluks momentje: een saté ontdekken die ik mag eten, bonus plus hij is vegetarisch :D
(Graan, rijst en mais allergie )

Omdat ik steeds meer zit te denken om veel minder of geen vlees te gaan eten dacht ik vandaag even kijken bij de vegetarische afdeling van de Deen, en tot mijn verbazing waren er wel 6 dingen die ik mocht hebben ( van 50 of zo ) waarvan 5 al gekruid en zo en dan nog tofu
Dus gelijk de saté gekocht en hij is echt heerlijk!
Dit ga ik vaker doen :cool:
Door Siberienne
#3315013
We zijn weer thuis!

Vakantie is leuk maar thuiskomen waar internet en een wasmachine zijn ook ;) ;)
We hadden twee nogal natte weken in de Morvan (alleen de laatste drie dagen waren helemaal droog) en op een gegeven moment zit er toch overal wel modder aan ;)
Door Zuzanna
#3315273
Ziva's geluksmomentje van gisteren: haar roze balletje is weer terecht! Hij lag al een tijdje achter een kast.
Dat ze verder nog een bal, twee kongs, twee kong wubba's, een giraf, een kip en nog legio andere speeltjes heeft die we kunnen gooien deed er niet toe, ze heeft de hele avond alleen maar met haar roze balletje willen spelen.

Het was behoorlijk schattig. I luf that dog. :smitten:
Door eelke
#3315563
Ik heb bijna vakantie (de laatste dingen nog doen) én een reep chocolade. En nu ben ik een beetje misselijk, maar al wel best gelukkig :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door