Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Elke_AST
#3307465
orinake schreef: Ik kom in augustus weer naar Eindhoven. Mss zijn er wel meer mensen uit Limburg zodat er een lijntje kan gevormd worden :)
Verschillende diersoorten te bestellen
Eindhoven is direct al een heel eind rijden voor mij. Misschien inderdaad te combineren met andere personen, ik weet niet hoe dat lijntje werkt.

Verstuurd vanaf mijn SM-N7505 met Tapatalk
Door ywa100
#3307486
Een lijntje werkt als volgt:

De bestelling komt in dit geval in Eindhoven.
Iemand biedt aan om een eventuele groepsbestelling uit het Zuiden op te halen in Eindhoven.
Diegene doet een paar tussenstops of heeft dan een afhaalpunt en berekent hiervoor meestal een prijs per kilo.
Door ywa100
#3313107
Ik zou graag weer wat produkten van Slagerij West willen.
Lommel (4 Okt) is wel wat ver voor mij (1 uur en 12 minuten).
Zijn er nog mensen hier uit de buurt die ook belangstelling hebben voor SW in November bijvoorbeeld?

Groetjes,
Yvonne
Door heicke
#3313320
ywa100 schreef:Ik zou graag weer wat produkten van Slagerij West willen.
Lommel (4 Okt) is wel wat ver voor mij (1 uur en 12 minuten).
Zijn er nog mensen hier uit de buurt die ook belangstelling hebben voor SW in November bijvoorbeeld?

Groetjes,
Yvonne
Ik wil wel wat meebestellen. In november zal ik wel weer wat kunnen gebruiken, max 20 kg :)
Door heicke
#3313862
Alleen is Vaals (20 min) voor mij iets dichterbij dan Roermond (45 min), dan valt het voor mij af. Ik bestel echter maar max. 20 kilo dus zal weinig uitmaken. 20 oktober is in de herfstvakantie zie ik, dan kan het sowieso niet voor mij.
Door ywa100
#3313885
ik ga kijken of ik anders misschien naar Roermond kan rijden en zo een lijntje richting Zuiden kan vormen tegen de gebruikelijke VVK.

Groetjes,
Yvonne
Door ywa100
#3317514
Hoi Zuid-Limburgers!

Ramses wil weer bij voldoende belangstelling KVV naar het Zuiden brengen.
Zie bovenstaand bericht. viewtopic.php?f=4&t=135603
Mijn honden vinden de KVV heerlijk naast hun Barf en ik vind het goede kwaliteit!
Ik wil dan wel een lijntje vormen naar het Zuiden mocht iemand belangstelling hebben?
Ik kan eventueel een tussenstop maken of naast mijn woonplaats nog een ander afhaalpunt maken.
Stuur mij een pb als je belangstelling hebt!!

Groetjes,
Yvonne
Door Ramses1
#3317770
Wie bestelt er met ons mee?
Eindelijk voor sommigen... KVV naar Brabant ;D
Op vrijdag 3 November ga ik bij genoeg belangstelling een route rijden van het Noorden naar Den Bosch en afhankelijk van de bestellingen naar Eindhoven.

100% natuurlijk, bevat geen kunstmatige toevoegingen, geen rijst, geen kleur-, geur- of smaakstoffen en is Tarwe en Gluten vrij.
Verhoudingen : 60% spiervlees, 15% Hart, Lever, Nier, en 25% bevleesd karkas.
Er zitten 10 rollen van 1 kilo in een doos voor € 22,50 met uitzondering van de Paard mix en Katten mix. Ik vraag 3 euro vervoersbijdrage per bestelling.

Complete mix:
Kalkoen, Rund, Geit, Lam en Eendkarkas
Kalkoen, Rund, Geit, Lam en Kipkarkas
Kalkoen, Rund, Geit, Lam en Konijnkarkas met 25% groente : Wortel, Appel en Broccoli
Paard, Lam en Konijnkarkas Prijs 32,50

Enkelvoudige mix:
Kalkoen met Lamspens
Eend met Lamspens
Rund/Zalm
Rund
Lam
Geit

Katten mix: Prijs 27,50
Kalkoen, Rund, Geit, Lam, Eend, Runderhart en Lamshart : 70% spiervlees, 15% organen en 15% bevleesd Eendkarkas
Door KimD
#3322723
Mag ik mij hier bijvoegen? Ik ben ook van Zuid-Limburg en het is natuurlijk handig om te weten waar we het een en ander kunnen halen. :)
Door ywa100
#3323114
Hoi!

Welkom, het wordt wel steeds moeilijker hier in het Zuiden vind ik.
Maar als we met z'n allen bestellen, is het wel interessant voor mensen om te leveren.
Zo komt Ramses bij voldoende belangstelling KVV brengen naar Maasbracht,
ik haal het daar bijv op en neem het mee zuidelijker tegen kostprijs.
Van waar ben je?

Groetjes,
Yvonne
Door Blazer
#3324160
Hoi,
Sinds 2016 wonen wij ook in limburg, een cultuurshock maar ik ben er overheen gekomen.
Ik lees dat er nog al wat kilometers gemaakt moeten worden voor orgaanvlees?
Ik bied aan Runderhart,Long,nier,vuile pens. Bij interesse vertel ik er graag wat meer over.
En zo blijven de Limburgse euro's toch in limburg.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door