Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Yari
#330600
Ik geef Yari geregeld een Kong, waar ik meestal een groente/fruitprutje in doe en evt. wat kaas of wat anders. En ik doe daar dan ook regelmatig wat Biogarde yoghurt bij, maar nu vraag ik me af of die melkzuurbacteriën dan nog aanwezig blijven?
Door Lizzy
#330719
Ja, naar het schijnt blijven die melkzuurbacterieen zeker leven. Nou staat me wel bij dat je yoghurt toch beter niet kan invriezen (om een andere reden dus), maar ik weet niet meer exact hoe dat zit.... Zoeken we op!
Door 202spots
#330836
Wanneer het is ingevroren dan worden de melkzuurbacterieen inactief,wanneer de yogurt ontdooid dan worden de meeste wel weer actief,maar er is ook 'n gedeelte dat niet meer actief word.
Dus je kan 't wel invriezen,maar verse yoghurt is gezonder.

Can I freeze Mountain High Yoghurt?
Mountain High Yoghurt can be frozen, however, the live and active cultures go dormant. After thawing the yoghurt not all of the live & active cultures come back to life. Therefore, by freezing yoghurt you lose some of the benefits of buying a product with live & active cultures.
http://www.mountainhighyoghurt.com/faq.htm
Laatst gewijzigd door mahuni op zo 05 jun 2005, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door